Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

komische bodyguards en fotograaf

  15-10-2008 23:50:06
Het is leuk om twee komische body-guards te plaatsen als entree act. Dat is echt lachen hoor. Daarna komen ze terug tijdens de receptie of avondfeest als fotograaf en assistent om foto's te trekken van de gasten en de gasten worden dan verkleed met gadgets. Hoeden, pruiken, brillen, sjalen en worden dan in een leuke kader gezet. de foto's krijg je achteraf allemaal te zien.
dat is echt heel leuk.

davy.valerio@telenet.be

davy

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 954


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-10-2008 7:57:16

ja ja... we weten het intussen..

verdoken reclame noemt zoiets



Thierry

 Meld misbruik16-10-2008 8:28:59

---



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-10-2008 8:33:29

thierry, je moet nog niet eens professioneel zijn om te zien dat dit duidelijk de handelaar zelf is...




Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik16-10-2008 9:09:32

davy,

op mij heeft die overduidelijke sluikreclame een totaal averechts effect, en ik denk niet dat ik alleen ben...



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik16-10-2008 9:59:56

Ik heb het al gezegd... mij lijkt het logisch dat je de gasten zich laat amuseren zonder dat je ze lastig valt!



miranda
27-9-2008
 Meld misbruik16-10-2008 20:07:54

beste mensen ik ben wel echt getrouwd met de bodygards op mijn huwelijk en ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat ik heel content was toen ik hun website vond op internet.
als we geen eerlijke meningen mogen doorgeven en zeker deze die zo positief bij mijn ganse familie zijn meegevallen waarom bestaat deze site dan???
ik ben in ieder geval heel content dat ik het heb gedaan en krijg geen enkele euro om reclame te maken hoor
wees aub es wat verdraagzamer en veroordeel niet altijd meteen



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik16-10-2008 20:21:10

Miranda, dit is wel geen opinie maar reclame hé...



miranda
27-9-2008
 Meld misbruik16-10-2008 20:30:20

ok maar ik ben indertijd op deze website gekomen om tips te vinden en websites en andere adressen ivbm ons huwelijk.
als deze mensen hun website niet mogen doorgeven hoe kunnen wij deze dan te weten komen???
ik heb veel dingen kunnen vinden op deze manier want vriendinnen die ook dit jaar trouwden wouden hun geheimpjes aan ons niet kwijt uit schrik dat we misschien hetzelfde zouden kopen of doen!!!



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik17-10-2008 8:21:29

als ze reclame willen maken, moeten ze hier eerlijk voor uit komen dat ze dit doen, en waarschijnlijk ook aan het forum betalen, net zoals alle andere adverteerders dat doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...