Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gehuwd

  20-6-2005 9:55:33
hey aanstaande bruidjes,

ik kom hier gewoon nog eens even langs om jullie te zeggen geniet van jullie dag ik ben drie dagen geleden getrouwd en ik heb van elke seconde genoten alleen was mijn moeder veel te laat op het gemeentehuis. maar het was echt elke voorbereiding waard. en er zijn honderde fotos gemaakt. het was echt een zalige dag.
dus beste aanstaande geniet zoveel mogelijk vanjullie dag want voor je het weet is het over die mooie dag.
groetjes sarah

sarah
17-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1108


Phyllis

 Meld misbruik20-6-2005 10:08:11

Van Harte Proficiat!!
Geniet maar lekker van het man en vrouw zijn...

groetjes,
Phyllis



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-6-2005 12:13:35

Dag Sarah,


Eerst en vooral een dikke proficiat!! en ben blij voor je dat het zo goed meegevallen is.


'k heb een vraagje ivm de drank op jullie feest.
Wij zijn nog aan het twijfelen om een forfait te nemen of niet.
onze zaal rekent 25€ per persoon forfait aan (wat ik nogal veel vind), langs de andere kant ben ik ook bang om voor verrassingen te staan, als de rekening superhoog zou uitvallen.

Wat hebben jullie gedaan? en wat denk je nu uit ervaring wat het beste was??


Groetjes

Vanessa




bruid
26-8-2006
 Meld misbruik20-6-2005 20:22:25

Hey Sarah,

Proficiat!!! :-)
Waw, wat een prachtig weer hadden jullie!

Geniet van jullie wittebroodsweken en veel geluk samen!

groetjes,
Tinne



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-6-2005 21:29:52

Dag Sarah

Proficiat! Ge hebt er echt wel een prachtige dag uitgekozen hé.

Kom af en toe nog eens kijken op de site hé.

Groetjes

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...