Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs feestzaal?

  12-10-2008 12:46:18
Hallo allemaal!
Gisteren ging ik met mijn ventje kijken naar een feestzaal. het was echt prachtig: een gerenoveerde hoeve waar alle oude elementen nog aanwezig zijn. alles is vrijblijvend: je hoeft geen drank van daar te nemen, geen catering enzo. de prijs is 300 euro. nu vroeg ik mij af welke prijs jullie betalen voor de zaal, zodat ik eens kan vergelijken....Alvast bedankt voor de reacties

Marlies
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1410


Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik12-10-2008 12:50:30

300 euro is goedkoop :-)

Wij betaalden bijna 2000 euro.. We waren wel verplicht om me de traiteur van de zaal te werken (en daar waren we gelukkig heel tevreden om)

Groetjes
Ilka



Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik12-10-2008 13:37:55

wij betalen 1300€ voor 2 zalen. 1 grote en 1 kleintje. deze prijs gaat wel van de totaalprijs af na het feest.

groetjes



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-10-2008 14:12:53

Wij hadden een prachtige parochiezaal en moesten alleen de gewone drank van daar nemen. Wij betaalden 200 euro voor de zaal.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Karen

 Meld misbruik12-10-2008 14:58:03

wij betalen 400 euro. (zaterdag)
(vrij- en zondag is het 300 euro)



Davy
7-8-2009
 Meld misbruik12-10-2008 16:21:39

In welke regio als ik vragen mag?
Wij zijn nog op zoek!



funfoto

 Meld misbruik12-10-2008 17:07:14




funfoto

 Meld misbruik12-10-2008 17:08:54




Marlies
19-9-2009
 Meld misbruik12-10-2008 17:55:45

wanneer er verwarming gebruikt wordt, moeten we gewoon nog eens 12 euro bijbetalen. verder is al het materiaal dat aanwezig is inbegrepen.
de zaal is in Nevele (Oost-vlaanderen)



neo

 Meld misbruik13-10-2008 8:59:05

bij ons vanaf 50 euro all in receptie 1 uur ,voorgerecht,hoofdgerecht 3X bediend,dessert en koffie. avondfeest forfait onbeperkt(alles van dranken,geen sluitingsuur)



Marlies
19-9-2009
 Meld misbruik13-10-2008 10:28:55

ja Neo, maar dan betaal je al zo'n hoge prijs voor het eten van al je gasten, dat je de feestzaal duur genoeg betaald. bij ons gaat het over een zaal die niet specifiek voor trouws bedoeld is. we gaan ook niet eten met iedereen ofzo.



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik13-10-2008 15:26:02

Wij betalen 240 euro voor twee dagen. Het is een gewone zaal van de gemeente, maar wel gezellig met houten balken aan het plafond, met een veranda en plaats om buiten een receptie te geven.



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik14-10-2008 14:40:08

hey Marlies

Wij zijn tijdens onze zoektocht ook een zaal gaan bezoeken om dan eventueel met traiteur te werken.
Dat kwam ook op €300, dus ik denk wel dat dat een gemiddelde prijs is.
Een traiteur en zaal huren is meestal schappelijker van prijs als een trouwzaal all-in regelen. Hoewel je soms aardig verschiet! informeer je dus goed.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een zaal met bediening en kok, aangezien het op €70 all-in per persoon kwam: receptie, drank a volonté (zowel tijdens als na eten), 5 gangen en sandwiches in de vroege uurtjes. Heel redelijke prijs, we hebben andere woekerprijzen gehoord...
Geniet er van!!



kelly
5-6-2009
 Meld misbruik15-10-2008 14:08:33

hoi wij huren een zaal in rijkevorsel en wij betalen 190 euro voor de huur van de zaal en zij zetten alles in orden en ruimen ook alles op na het feest dus voor geen geld , en je moet je geen zorgen maken groetjes



brent
1-5-2009
 Meld misbruik10-11-2008 16:46:10

over welke zaal heb je het marlies?


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info