Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurs in Brugge

  9-10-2008 11:13:27
Hello,

Wie gaat nog naar de beurs dit weekend? Blijkbaar zouden er veel nieuwe dingen te zien zijn en een leuke modeshow, ben nieuwsgierig!!

Groetjes!
Els

els
17-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1140


nathalie

 Meld misbruik9-10-2008 11:31:28

hallo,
wij gaan ook naar de beurs.
we gaan morgenavond eens zien.ben ook wel benieuwd.
grts



Mieke

 Meld misbruik9-10-2008 12:51:00

Hallo,

Wij gaan morgenavond ook eens een kijkje nemen. We zijn vorig jaar ook geweest (voor de trouw van mijn broer) en ik vond het wel interessant als je nog niets heb gereserveerd. Momenteel hebben wij al redelijk wat vaststaan waardoor het voor ons niet meer zo interessant zal zijn denk ik. Maar ja, gewoon de sfeer opsnuiven is ook al tof hé.

Mieke



Mieke

 Meld misbruik9-10-2008 12:51:21

Hallo,

Wij gaan morgenavond ook eens een kijkje nemen. We zijn vorig jaar ook geweest (voor de trouw van mijn broer) en ik vond het wel interessant als je nog niets heb gereserveerd. Momenteel hebben wij al redelijk wat vaststaan waardoor het voor ons niet meer zo interessant zal zijn denk ik. Maar ja, gewoon de sfeer opsnuiven is ook al tof hé.

Mieke



katelijne

 Meld misbruik9-10-2008 13:47:07

Hey,

ook wij gaan es gaan kijken, maar tzal wel maar zondag zijn denk ik. Verlang ook al :-) Ik zal wel weer een hele tijd lopen glimlachen!

grtjs



herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik9-10-2008 15:22:26

wij gaan ook zondag! we moeten wel nog alles regelen. de zaal ligt bijna vast + we willen al in maart 2009 trouwen (wel een vrijdag), dus nog veel werk in korte tijd te doen! ik verwacht er handige adressen voor bv. ringen die we graag zien of een mooi trouwkleed of voor mijn vriend een kostuum dat we beiden graag zien.
kijk er naar uit.
groetjes,



evelien
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 17:31:50

Wij gaan morgenavond ook. Via je de website kan je al zien wie er allemaal staat. Sommigen hebben ook een website. Ik weet al bepaalde standen die ik zal aanspreken.
Veel plezier.



evelien
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 17:32:10

Wij gaan morgenavond ook. Via je de website kan je al zien wie er allemaal staat. Sommigen hebben ook een website. Ik weet al bepaalde standen die ik zal aanspreken.
Veel plezier.



Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik9-10-2008 19:12:06

Hey!

Ook wij gaan morgenavond eens een kijkje nemen, ook al trouwen we pas in 2010. Hoop leuke ideetjes te vinden om zo de lange periode van wachten te kunnen overbruggen.
Nu alleen nog hopen dat mijn aanstaande morgen een beetje op tijd thuis geraakt, want hij heeft morgen weer een drukke dag voor de boeg in zijn vrachtwagen.

Vele groeten en mss tot morgen!
Natalie



Bjorn

 Meld misbruik9-10-2008 21:26:02

indien jullie een discobar wensen, wij hebben verschillende DJ's voor verschillende smaken, gelieve vroegtijdig te boeken.

www.soreynsound-light.be

vriendelijke groeten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...