Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

  9-10-2008 10:13:52
hallo iedereen,
ben dringend op zoek naar ideetjes voor een vrijgezellenavond, hebben er al enkele. maar omdat de bruid het niet zag ziten om opdrachtjes te doen, waren we er dan ook maar van afgestapt en allemaal besloten om alleen gezellig iets te gaan eten en drinken.
maar nu het dichter komt begint het te kriebelen om ze toch wel wat opdrachtjes te laten uitvoeren. Zodat ze wat centjes bij elkaar krijgt!!

wie heeft er wat inspiratie over??

merci, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1192


Elke
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 10:17:39

Hallo
Ik heb onlangs een vrijgezellenavond gehad. Het "slachtoffer" had kleren aan met kaarten opgetekend. Ze moest aan de mannen een kaart verkopen die ze dan uit een pak kaarten moesten trekken. De bijhorende kaart moesten ze dan uit de kleding knippen.
Snoepjes ofzo verkopen brengt ook altijd veel geld op.



Elke
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 10:17:59

Hallo
Ik heb onlangs een vrijgezellenavond gehad. Het "slachtoffer" had kleren aan met kaarten opgetekend. Ze moest aan de mannen een kaart verkopen die ze dan uit een pak kaarten moesten trekken. De bijhorende kaart moesten ze dan uit de kleding knippen.
Snoepjes ofzo verkopen brengt ook altijd veel geld op.



Elke
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 10:18:20

Hallo
Ik heb onlangs een vrijgezellenavond gehad. Het "slachtoffer" had kleren aan met kaarten opgetekend. Ze moest aan de mannen een kaart verkopen die ze dan uit een pak kaarten moesten trekken. De bijhorende kaart moesten ze dan uit de kleding knippen.
Snoepjes ofzo verkopen brengt ook altijd veel geld op.



Elke
13-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 10:18:41

Hallo
Ik heb onlangs een vrijgezellenavond gehad. Het "slachtoffer" had kleren aan met kaarten opgetekend. Ze moest aan de mannen een kaart verkopen die ze dan uit een pak kaarten moesten trekken. De bijhorende kaart moesten ze dan uit de kleding knippen.
Snoepjes ofzo verkopen brengt ook altijd veel geld op.



Sandra

 Meld misbruik9-10-2008 11:44:31

Hallo Sofie,

Ik heb ooit voor de 'vrijgezel' een mini bruidsboeketje laten maken. Ze moest op zoek naar koppeltjes die dan met dat bruidsboeket op de foto wilden gaan. Deze foto werd hen per mail bezorgd voor 1€.

Het is maar een ideetje...

groetjes



Sandra

 Meld misbruik9-10-2008 11:44:52

Hallo Sofie,

Ik heb ooit voor de 'vrijgezel' een mini bruidsboeketje laten maken. Ze moest op zoek naar koppeltjes die dan met dat bruidsboeket op de foto wilden gaan. Deze foto werd hen per mail bezorgd voor 1€.

Het is maar een ideetje...

groetjes



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik9-10-2008 12:24:58

hoi Sofie,

als de bruid het echt niet leuk vindt om opdrachten te doen, zou ik toch nog eens nadenken of je dit wel zou doen. Het belangrijkste is tenslotte toch dat de bruid een onvergetelijke avond heeft, en dat jullie samen iets gezelligs doen. Of dat nu opdrachten zijn of gewoon een sauna ofzo, maakt niet uit...

groetjes
Kirsten



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik9-10-2008 17:18:27

Maakt wel uit!! ik had een vriendin die ook zei dat ze geen opdrachtjes wilde doen. naderhand toen de dag om was, liet ze toch wel weten dat ze het jammer vond dat ze niet echt het vrijgezellengevoel had gehad... dus doe dus wel maar een paar opdrachtjes, hou het gewoon proper...



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik9-10-2008 17:18:48

Maakt wel uit!! ik had een vriendin die ook zei dat ze geen opdrachtjes wilde doen. naderhand toen de dag om was, liet ze toch wel weten dat ze het jammer vond dat ze niet echt het vrijgezellengevoel had gehad... dus doe dus wel maar een paar opdrachtjes, hou het gewoon proper...



bettina
27-12-2008
 Meld misbruik9-10-2008 20:21:44

Hallo,
Kheb in mei de vrijgezellenavond van mijn schoonzus georganiseerd en ze was ver kleed as bunny en dan hadden we allemaal t-shirten laten maken! Ik had dan 2 turkoise emmers gevuld met zelfgemaakte snoepsaté's in en lekstokjes en condooms in dit moest ze aan haar step hangen aan elke kant ene en dan had ik zo lichtstokken gekocht voor in elke emmer ene en viel ze heel goed op in het donker!! zo door hasselt en moet zeggen ze had echt veel geld bij elkaar!! alles was op are voor iedereen die had meegedaan was er nog een snoepje over!! dikke kus veel geluk!



cindy
6-9-2008
 Meld misbruik9-10-2008 21:15:20

hey Sofie,
ik heb onlangs mijn vrijgezellenavond gevierd en ik moet zeggen alhoewel ik schrik had ik zou het direct opnieuw doen.
Zal het in kort wat vertellen eerst een mega mindy pak aan dan aangezien ik kapster ben 5 mannen hun haar knippen op café welliswaar. Dan snoepjes verkopen wat ook vlotjes ging dan moest ik de mensen laten gokken op een blad met foto's wie mijn aanstaande was bij elke foute gok 0.50 cent daarna wc madam gespeeld wes ook vlug gefikst ik had aan iedereen gevraagd om naar de wc te gaan zo had ik vlug mijn bedrag bij elkaar. Ik dacht toen dat ik het allemaal gezien had maar nee hoor ik moest dan naar een homo café gaan en een liedje van mega mindy zingen wel een versie over mij natuurlijk man wat een lol daarna ben ik naar een frituur geweest heb ik voor die 20 zotte meiden die dit allemaal geregeld hadden frietjes gebakken natuurlijk was dit wel leuk hé daarna naar de café waar we hadden afgesproken alleen tot tegenstelling van wat het anders is waren de vrouwen te laat onze mannen waren al een tijdje aan het wachten ze hadden om 1 u afgesproken en wij zijn daar om 3 uur toe gekomen maar een man mag ook al eens wachten het moet niet altijd anders zijn en vooral weet je wat mijn man toen zij dat hij zo blij was om mij te zien en dat hij mij echt graag zag iedereen was ontroerd zelfs ik als je man dat zegt na 15 jaar amai zelfs de foto's zeggen genoeg romantiek a volenté lol .Voila ik zou zeggen veel succes en veel plezier groetjes Cindy



Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik23-10-2008 22:33:31

hey,
Ik had ook zo iets van nee doe me geen belachelijke dingen doen, zoals staan ruiten kuisen, of liedjes zingen... Maar ja vriendinnen eh! Ze hadden mij geblind doekt, een oud trouwkleed en een boxershort van mijn man nu ... aangedaan. in het begin liep ik echt met rode kaken! maar na 10 min. ben je dat al vergeten. moest aan de mensen vragen of ze een stuk van mijn kleed wilden knippen mist een kleine vergoeding... veel mensen hebben geknipt! hoe hoger hoe duurder, ze hadden er wel voor gezorgd dat er een sleepje aan was... totaal 285 euro, binnen kort gaan we samen gaan eten met dit geld!! nog eens gezellig samen!
Je moet zeker iets doen!!
bij mijn man zijn ze alleen gaan eten door omstandigheden en nu zeggen ze zelf dat het geen vrijgezellen was... dus die doen het nog eens over hihi.

ondertussen heb ik kunnen oef. ik had een langere sleep en die avond heb ik beseft dat ik niet alleen naar het toillet kon gaan!

Groetjes sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...