Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gospel hellllppppppp

  4-12-2003 15:19:00
ik vind enkel gospel via de gospelphone en deze vragen min.1500 euro voor 2 mensen die komen zingen in de viering? Dat is toch absurd. Ik ben op zoek naar een vriendelijke ziel die mij aan een black gospel-koor(of enkele mensen) kan geraken.Betaalbaar aub..
txs, xxx
regio limburg

Cousaert

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1393


sander

 Meld misbruik4-12-2003 19:40:23

Als je wil kan ik je het adres doorspelen van Wendy fiers.Prachtig gezongen en je kan zelf kiezen.mijn adres twin_towers_1@msn.com



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik5-12-2003 9:39:21

Hey,

Ik zou ook heel graag een gospelkoor gehad hebben in mijn huwelijksmis maar blijkbaar zijn de prijzen allemaal zo hoog.

Bij white'n'black betaal je 1145 euro voor 30 min (+vervoerskosten). Dan heb je 1 solist zanger/instrument + 1 piano/orgel+ koor van 5 zangers.
Ik heb hen al eens aan het werk gezien tijdens een huwelijksviering en ze zijn echt wel super hoor.

Ik heb ook nog een gospelkoor gevonden op de site http://memebers.lycos.fr/choralegospel . Zij vragen 375 euro + vervoerskosten en je kan altijd naar een repetitie gaan kijken in Brussel.

Nu heb ik gehoord dat ze in Sint-Niklaas in de school het college ook een gospelkoor hebben gemaakt met de leerlingen. Hier heb ik echter nog geen info over.

Hopelijk ben je hier al iets mee,
Als jij nog info vindt over gospelkoren kan je me dan een seintje geven.

groetjes,
Liesbeth



An
18-9-2004
 Meld misbruik5-12-2003 11:02:07

De afgelopen maanden waren er voor de damiaanactie in verschillende steden gospelconcerten met Lea Gilmore. Ze werd dan steeds begeleid door de plaatselijke koren: die kennen dus ook een stuk of twaalf gospelliedjes! Misschien is daar wel iets mee te doen? Ze zijn dan wel niet zwart ;-)
De koren die meegedaan hebben vind je op http://www.damiaangospelconcerten.be . Wij zijn geweest in Hasselt en dat was echt keigoed...



H

 Meld misbruik6-12-2003 15:19:43

In de Goed Nieuws Krant van het Belang van Limburg stond een berichtje over een gospelkoor in Meeuwen. Ik weet wel niet meer hoe ze heetten. Sorry. Het was de Goed Nieuws krant van twee weken geleden.



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik10-12-2003 17:37:54

Hallo, ik ken ook wel een heel goed groepje dat gospelmuziek speelt. Ze vragen trouwens ook niet zo veel, denk rond de €250.00.
Hun naam is: De White Spirits.
Contact kan je opnemen via Carl: 0478/66.25.58
Groetjes,
Nele



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:32:47

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...