Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koekjesfee

  8-10-2008 11:59:35
http://www.dekoekjesfee.be/nl/blijemensen

Wij en onze bruidstaart staan op de site van de koekjesfee :-)

Groetjes, Tineke

Tineke

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1057


Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:51:16

oooh, echt mooi! En was ze even lekker als ze eruit ziet?
Wat kosten de taarten en muffins daar eigenlijk?



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-10-2008 12:52:25

ah, ik zie net de prijzen staan! :-)



Peggy
7-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 13:23:51

Heel erg mooi, jou reactie spreekt boekdelen. Mag ik vragen voor hoeveel personen die van jou was. Dan heb ik een ideetje hoe de maat van de taart overeekomt met het aantal personen! Alvast bedankt!



Peggy
7-8-2009
 Meld misbruik8-10-2008 13:24:11

Heel erg mooi, jou reactie spreekt boekdelen. Mag ik vragen voor hoeveel personen die van jou was. Dan heb ik een ideetje hoe de maat van de taart overeekomt met het aantal personen! Alvast bedankt!



Tineke

 Meld misbruik8-10-2008 14:01:56

Ja op die foto zag ik de taart voor het eerst, we kwamen toen net van het gemeentehuis naar de feestzaal voor de lunch en daar stond ze dan...prachtig :-)
Onze taart was voor 40 personen. En ze was overheerlijk!
Het was een vanilla sponge cake met aardbeitjes en crème à beurre.
Het ontwerp hebben we samen met Karen besproken. We wilden de print van onze uitnodigingen op de taart en dat heeft ze goed weergegeven. Die roze strikjes waren mijn idee...
Ik droomde echt van zo een romantische taart in laagjes.
Een taart kost 7 € pp. De cupcakes 3,5 € als ik me goed herinner.
Groetjes, Tineke



Tineke

 Meld misbruik8-10-2008 14:05:16

ahja, t was wel voor 40 personen, maar eigenlijk had het gemakkelijk voor 60 p gekund. Alleen de 2 onderste lagen zijn opgegeten. We hebben bijna iedereen nog een stuk taart mee naar huis gegeven en de dag na de bruiloft hebben we er ook nog van gesmuld. Het bovenste laagje met de roosjes erop hebben we ingevroren en zullen we eten op onze eerste huwelijksverjaardag.
Ik heb ook 1 cupcake bewaard als souvenier en die ziet er nog steeds goed uit (de trouw was 14 augustus). Door die suikerlaag wordt alles gewoon hard en gaat het niet schimmelen...



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik8-10-2008 15:53:26

Hoi Tineke,

het is echt een heel mooie taart, één van mijn favorieten! Volgende week hebben we een afspraak met de Koekjesfee, ik ben benieuwd!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik8-10-2008 15:53:48

Hoi Tineke,

het is echt een heel mooie taart, één van mijn favorieten! Volgende week hebben we een afspraak met de Koekjesfee, ik ben benieuwd!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik8-10-2008 16:07:10

Hoi Tineke,

Wij waren ook helemaal weg van jullie taart, gezien op jullie foto's.

Ondertussen hebben we er al een afspraak met de Koekjesfee op zitten en ja hoor, ook voor ons maakt ze zo'n heerlijke taart. Van vorm gaat ze hetzelfde zijn, maar met rozenblaadjes afgewerkt.

Groetjes,
Inge
23/05/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...