Terug naar overzicht
Bij ons had heel de suite (mannen) een smoking aan. Deze smokings werden gehuurd (niet noodzakelijk in dezelfde winkel). Ook al waren er een aantal heren die initieel dat nogal wat te sjiek vonden, toch was iedereen uiteindelijk blij aangezien een smoking huren een goedkope oplossing is. Veel goedkoper dan een kostuum kopen in alle geval.
Hoi,Bij ons zullen de mannen die in de suite lopen allemaal hetzelfde aandoen. Mijn verloofde en ik zijn naar een winkel gegaan waar je kleren kan huren eerst om prijzen te vragen en dan om te kiezen. We hebben dit aan iedereen gevraagd en iedereen was daar snel mee akkoord. Een smoking huren is goedkoper dan kopen en hoeveel keer doe je dit aan, dat was het antwoord van de meeste.Ik vind het persoonlijk ook wel mooier als iedereen hetzelfde aan heeft.Veel succes
Ik ben volledig van hetzeflde principe als jij. Ik wil niemand geen dresscode opleggen, hoe mooi ik dat zelf ook vind. Ik wil niet dat ze immens veel geld uitgeven voor iets dat ze dan nooit meer dragen. Dus voor de vrouwen heb ik ook gezegd dat ze volledig vrij zijn, maar dat ik wel hoop dat ze feestelijk gekleed gaan. Voor de mannen daarentegen vind ik het heel mooi dat ze allemaal gelijk zijn. Ik heb dat ook al voorzichtjes aangebracht, maar niemand maakte daar een probleem van. Die kostuums kan je huren en de prijzen daarvan vallen goed mee.
Misschien kan ik ook proberen om dit voorzichtig aan te brengen. Haha...