Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij voor de heren van de suite

8-10-2008 10:07:22
Hey

Ben gisteren mijn trouwkleed gaan kopen. Ben superblij! Nu zette mijn mama mij aan het denken. Ik wil niemand geen dresscode opleggen. De vrouwen zou ik vragen om toch feestelijk gekleed te zijn, in't kort of in't lang dat maakt mij niet uit. Nu, de heren dat vind ik wat lastiger. Ik zou het leuk vinden, moesten ze toch allemaal een beetje hetzelfde voor de dag komen. Ze moeten daarvoor niet in kostuum komen, dat zie ik ze nog niet doen, maar het zou toch leuk zijn, moesten ze allemaal een vest willen aandoen. Klassiek of sportief maakt mij niets uit. Maar hoe breng ik dit nu aan? Ik vrees ervoor dat ze dit gaan weglachen.

Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 501

Severien

Meld misbruik8-10-2008 10:29:30

Bij ons had heel de suite (mannen) een smoking aan. Deze smokings werden gehuurd (niet noodzakelijk in dezelfde winkel). Ook al waren er een aantal heren die initieel dat nogal wat te sjiek vonden, toch was iedereen uiteindelijk blij aangezien een smoking huren een goedkope oplossing is. Veel goedkoper dan een kostuum kopen in alle geval.

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik8-10-2008 11:04:03

Hoi,
Bij ons zullen de mannen die in de suite lopen allemaal hetzelfde aandoen. Mijn verloofde en ik zijn naar een winkel gegaan waar je kleren kan huren eerst om prijzen te vragen en dan om te kiezen. We hebben dit aan iedereen gevraagd en iedereen was daar snel mee akkoord. Een smoking huren is goedkoper dan kopen en hoeveel keer doe je dit aan, dat was het antwoord van de meeste.
Ik vind het persoonlijk ook wel mooier als iedereen hetzelfde aan heeft.
Veel succes

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik8-10-2008 11:28:05

Ik ben volledig van hetzeflde principe als jij. Ik wil niemand geen dresscode opleggen, hoe mooi ik dat zelf ook vind. Ik wil niet dat ze immens veel geld uitgeven voor iets dat ze dan nooit meer dragen. Dus voor de vrouwen heb ik ook gezegd dat ze volledig vrij zijn, maar dat ik wel hoop dat ze feestelijk gekleed gaan. Voor de mannen daarentegen vind ik het heel mooi dat ze allemaal gelijk zijn. Ik heb dat ook al voorzichtjes aangebracht, maar niemand maakte daar een probleem van. Die kostuums kan je huren en de prijzen daarvan vallen goed mee.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik8-10-2008 11:28:26

Ik ben volledig van hetzeflde principe als jij. Ik wil niemand geen dresscode opleggen, hoe mooi ik dat zelf ook vind. Ik wil niet dat ze immens veel geld uitgeven voor iets dat ze dan nooit meer dragen. Dus voor de vrouwen heb ik ook gezegd dat ze volledig vrij zijn, maar dat ik wel hoop dat ze feestelijk gekleed gaan. Voor de mannen daarentegen vind ik het heel mooi dat ze allemaal gelijk zijn. Ik heb dat ook al voorzichtjes aangebracht, maar niemand maakte daar een probleem van. Die kostuums kan je huren en de prijzen daarvan vallen goed mee.

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik8-10-2008 18:55:20

Misschien kan ik ook proberen om dit voorzichtig aan te brengen. Haha...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...