Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 04.10.2008: het was super!!!

  7-10-2008 16:21:41
Hallo iedereen,

nu we al een beetje afgekickt zijn van onze trouwdag en trouwfeest, wil ik hier toch graag een paar mensen bedanken die ervoor gezorgd hebben dat onze dag schitterend en perfect verlopen is!

wij zijn vorige zaterdag getrouwd, en onze dag kon met het mooie weer al zeker niet meer stuk.
Vrijdagavond heb ik afscheid genomen van mijn ventje omdat ik bij mijn ouders thuis ben gaan slapen (zoals de traditie het wil hé). Kheb eigenlijk genoten om nog eens op het gemakje bij mijn ouders en broer gezellig te zitten en samen aan tafel te eten. Nostalgie naar vroegere tijden :o) ik ben niet te laat gaan slapen en ben om 6u20 opgestaan (had mij dus al 20 minuutjes overslapen), op mijn gemak een douchke genomen en een lekkere kop koffie gedronken. Van stress was er zelfs geen sprake! Dan hup naaar de kapper, mijn haar mooi laten opsteken, echt chapeau voor Alain (alain's haargallerij in Ninove) want het was prachtig! Om 7u30 zijn de fotografen ook toegekomen. We hebben gekozen voor fotografie Luna, en ik wil Bjorn en Nathalie in het bijzonder nog eens bedanken want wij zijn op de laatste moment van fotograaf moeten veranderen en we hebben nog geen minuut spijt van onze keuze. Zij moesten ochod al om 5u15 op om op tijd in Ninove te geraken. Onze foto's staan trouwens al online op hun blog
http://fotografieluna.blogspot.com/2008/10/huwelijk-dor...
mooi hé :o)

we zijn op tijd bij de kapper buiten geraakt voor mijn make-up. Ik heb mijn make-up laten doen bij Stylene en iedereen heeft lopen stoefen hoe naturel en mooi ik wel was! dus leentje, ook een dikke merci hé!
Nadien zijn we foto's gaan trekken op het Kasteeldomein Steenhout in Vollezele: een prachtlocatie, wondermooi, vol verbazing zijn we door de grote poort binnengereden en hadden we langer tijd gehad we hadden nog véél meer foto's getrokken. Gewoonweg prachtig! Ze laten je daar volledig je ding doen, je voelt je echt alleen op de wereld. Een rustmoment voor ons tweetjes en lekker genieten van elkaar! Als binnenlocatie mochten wij onverwachts toch foto's trekken in de brouwerij van Slagmulder! Voor mijn ventje een droomlocatie: witkap is zijn lievelingsbier én zijn grootouders hebben vroeger nog een brouwerij gehouden. Onze fotoreportage kon met deze locaties al niet meer stuk!
Om 13u00 is de suite bij ons thuis aangekomen. We hebben het vervoer en de ceremoniemeester geregeld via Joris van The wedding planner uit Dendermonde. Onze vorige ceremoniemeester heeft ons laten zitten en Joris heeft 3 dagen voor onze trouw nog alles van vervoer en ceremonie kunnen regelen. Het is ongelooflijk met hoeveel enthousiasme hij ons uit de nood heeft willen helpen! Mochten mijn man en ik herbeginnen, wij lieten ons huwelijk tot in de puntjes bij hem regelen!
De huwelijksdienst is doorgegaan in de kerk van Welle. Een mooie kerk, met een toffe en moderne priester die onze viering heel mooi verzorgd heeft. We hebben gekozen om onze liedjes op cd te laten afspelen, en dit is perfect gelukt! Op sommige momenten voelden we zo de emoties van de mensen op ons afstralen!
De bruidskindjes zijn heel braaf geweest en ook de ringen van Fede di oro zijn wondermooi! Veel mensen waren onder de indruk van mijn kleedje dat ik bij Jarice in Welle gekocht heb.
het huwelijksfeest is doorgegaan in Salons Caipirinha! We hebben op het forum al veel positieve reacties over onze feestzaal gehoord, maar het is gewoon niet met woorden te beschrijven! Het eten was uitzonderlijk lekker, nog nooit geproefd (delamsfilet als hoofdgerecht is een aanrader!), de service perfect, héél vriendelijk personeel. De tafels zijn zeer mooi gedekt en de versiering was prachtig. We hebben ondertussen van familie en vrienden al mailtjes, smsjes en telefoontjes gekregen, dat ze nog nooit zo een feest of receptie hebben meegemaakt. En wij ook niet. Ook de ambiance op het avondfeest zat er onmiddelijk in dankzij Dierk van Studio Happy Music. De dansvloer heeft geen seconde leeg gestaan en op sommige momenten was er plaats tekort en moesten tafels opzij geschoven worden. Ook onze openingsdans heeft voor heel wat traantjes gezorgd. Ik krijg nog steeds kippevel als ik aan dit moment terugdenk! Ons liedje is It is you I have loved - Diane Glover van de soudtreck van Shrek geworden.

Bruidjes en bruidegommen, geniet van jullie dag! Wij hebben intens genoten van iedereen en alle momenten en mochten we de kans hebben het morgen gewoon allemaal opnieuw te beleven, we deden het direct!
Onze dag is perfect verlopen van begin tot einde. De voorbereidingen, de planning, de fotoreportage, de huwelijksviering, de receptie en het avondfeest, alle energie en tijd die wij erin gestoken hebben was de moeite waart!

Bedankt aan iedereen op het forum die mij raad en advies heeft kunnen geven bij de voorbereidingen van ons huwelijk en nog véél succes aan al de brides en grooms die nog in het huwelijksbootje moeten stappen! Geniet ervan!

Groetjes van een zeer tevreden bruidje dat nog steeds nageniet van haar perfecte huwelijksdag!

mevr. Van Der Roost - 04.10.2008

dorien
4-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1465


Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik7-10-2008 17:06:30

Van harte proficiat! Mooie foto's trouwens!



Sandra

 Meld misbruik7-10-2008 18:45:20

Heel mooi verslag, perfecte jurk en ontroerende reportage!

groetjes



Els

 Meld misbruik7-10-2008 20:11:00

Hey!

Wauw!!! Dat is wel hét woord wat ik had na jullie reportage te zien... ik kreeg er echt kippevel van!!!

Een dikke proficiat nog eens en geniet volop!!!

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info