Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Poll Van Ghent

  6-10-2008 19:54:11
Heeft iemand ervaring met DJ Poll van Ghent?
Wij hebben al veel positiefs gehoord erover, maar zelf nog niet aan het werk gezien

Isabelle
3-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1407


Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik7-10-2008 8:38:20

Ik hoorde Poll Van Ghent nog dit weekend in Maelstede en het moet gezegd zijnde: wat ben ik blij dat wij hem ook hebben op onzen trouw!!
Hij heeft 'n supermuziek keuze en je kan ook zelf plaatjes aanvragen. Tis nen ambiancemaker hé..

Liefs
Sofie
12/09/2009



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik7-10-2008 10:22:46

Wij hoorden heb op een huwelijk van vrienden en waren zeer onder de indruk. Hij wordt ook onze DJ volgend jaar!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik7-10-2008 19:44:01

Hey!

Wij hebben veel complimenten gehad over hem op ons trouwfeest!
Veel mensen hebben zijn kaartje gevraagd!
Iedereen heeft op de dansvloer gestaan. jong en oud!

Veel succes!

Lieselot
94 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...