Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen LR

  5-10-2008 20:51:45
hey iedereen,

binnenkort ga ik m'n kleedje bestellen. het wordt een kleedje van LR. graag had ik er ook ineens schoenen van LR bij gekocht, maar ik heb geen flauw idee in welke prijsklasse deze schoenen vallen en of ze van goede kwaliteit zijn. heeft er iemand ervaringen met de schoenencollectie van LR?

groetjes, kim
18 juli 2009

Kim
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 966


Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik5-10-2008 21:04:20

Hey Kim,

De schoenen van LR kosten (in de LR winkels) 190 euro.
Zelf heb ik daar mijn 'goesting' niet tussen gevonden, maar Van Loock in Zandhoven heeft Luca Renzi, volledig zelfde stijl als LR.
Ik heb de mijne daar gevonden en betaalde 140 euro (wat ik nog veel vond...)
Ze zitten als gegoten! (Of ik ze een hele dag zal kunnen aanhouden, weet ik op 22 november :-)

Succes !
Cindy
22 november 2008



Dorine

 Meld misbruik5-10-2008 21:10:16

Luca Renzi is het tweede merk van Linea Raffaelli en ze zitten als pantoffels. De prijs ligt iets lager dan Linea.



Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik5-10-2008 21:44:10

Mijn schoenen kostten rond de 160 euro denk ik... ze zijn echter hun geld waard hoor, ze zitten supermakkelijk! Het voordeel is ook dat ze de kleuren aangepast hebben aan je trouwjurk en dat maakt het plaatje dan helemaal compleet...

Geniet nog van de voorbereidingen !



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik5-10-2008 23:34:50

Ik vind het persoonlijk veel te duur voor schoenen die je echt mar 1 dag kan dragen! Ik heb de ideale trouwschoen gevonden voor 12,50 EUR in de H&M. Heel toevallig. Zou even verder zoeken vooraleer je daar zoveel geld aan uitgeeft! Trouwens als je echt zo een mooie bruid bent gaan ze echt niet naar je voeten kijken.



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik6-10-2008 9:30:26

Inderdaad, Katrien, ze gaan misschien minder naar je voeten kijken, maar de bedoeling is toch wel dat je zelf geen pijnlijke voeten hebt die dag. Ik had ook schoenen van 150 euro (Luca Renzi) en was achteraf heeeel blij dat ik er zo veel geld aan gegeven heb, want ik heb totaal geen last gehad, ze waren super gemakkelijk. Met goedkopere schoenen is dat misschien minder het geval.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik6-10-2008 11:32:51

Hoi,
Ik had ook schoenen van LR, en deze kostten 190 euro. Ik vind het ook inderdaad veel voor deze schoenen maar ik heb maat 35 en dit vind je niet in de meeste winkels en bij LR konden ze deze bestellen. Dus liever 190 euro betalen dan schoenen te kopen die 1 maat te groot zijn met als gevolg blaren...
Groetjes
Kim



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik6-10-2008 14:03:11

Ik vond die van LR heel erg duur en hoorde ook op deze site dat bruidjesbij het 'inlopen' thuis de dagen voor de trouw al zwarte spikkeltjes kregen op de schoen van lichte stootjes tegen keukentafel of zo. Ik heb dan beslist daar mijn geld niet aan te geven en heb de mijne tweedehands gekocht op kapaza. Perfecte schoenen, al ingelopen dus geen miserie en mét antislipzooltje al opgezet. Ik zou het zo opnieuw doen want voor 35 euro had ik er die perfect pasten van het merk Oni Onik.



Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik6-10-2008 22:14:07

Een vriendin van mij had voor haar huwelijk schoenen van LR (180 euro) en de punt vooraan was tijdens de fotosessie in de namiddag al gebroken! Zij was er dus helemaal niet tevreden van...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...