Terug naar overzicht
Dag Brigitte, Er zijn twee winkels die ik je zeker kan aanraden met suitekledij : 1ste is Lecoq in Lommel, misschien een beetje uit de richting, maar ik heb daar mijn kleedje gekocht voor het huwelijk van mijn zus en ik moet zeggen de service was fantastisch. Ze hebben daar het amerikaanse merk Morilee, dat heel schappelijk van prijs is, simpel, maar mooi... Kijk maar eens op www.morilee.com De tweede winkel is zeker Jagré in Antwerpen stad. Ik ben er zelf gaan passen voor een trouwkleed en écht waar die winkeljuf is er ééntje uit de duizend, niet opdringerig, superlief. Plus, de prijzen zijn overwegend schappelijk. Je kan duurder gaan, maar je vind ook betaalbare stukken. Lieve groetjes, Lindsey
hey lindsey,bedankt voor de tip! heb een kijkje genomen op de site en ga zeker eens langs die winkel.groetjes,brigitte
Hoi,Wij zijn zelf van Heist-op-den-Berg maar mijn ouders en zussen zijn helemaal naar Neerpelt (winkel heet Sapristi) gereden voor hun suitekledij. Ze waren prachtig gekleed! Je vindt er de typische suitekledij maar ook korte kleedjes, rokken tot op de knie, ... (hiervoor kozen mijn mama en zusjes). Ze waren ook heel tevreden van de service en zo.Je kan een kijkje nemen op www.sapristi.be Veel succes ermee!Hanne
hoi hanne,heb op de site gekeken, vind de collectie fantastisch, ga zeker eens naar Neerpelt om een kijkje te nemen. bedankt voor de hulp.brigitte
Bij Le Chapeau in Antwerpen zowel de Carnotstraat als Hopland.Ze hebben daar ontzettend veel keuze en zéér vriendelijke en lieve verkoopsters!Onze familie en vrienden vinden daar altijd onze keuze.
Ja ik ben ook op zoek naar een suite kleed om te huren maar voor vrouwen lukt dat moeilijk. Zou jij mij soms aan een paar adressen kunnen helpen. groetjes nancy
hallo nancy,ik heb wel van een paar winkels gehoord, maar heb hier geen ervaring mee.Het zijn scarpellini in oostende, Fricks Ceremoney (www.fricksfashion.com ) enbruidskledij steven (www.bruidskledij-steven.be )Ik weet ook niet hoe het allemaal werkt en wat het kost, maar misschien kanje eens informeren ....succes met je verdere zoektochtBrigitte