Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

19-09-2008 Bert en Charlotte

  4-10-2008 18:00:48
Hoi dames,
eindelijk tijd voor een klein verslagje...
Ondertussen al 2 weken getrouwd en terugblikkend op een FANTASTISCHE dag!!!!
Alles is precies gelopen zoals we het wilden en ook de weergoden waren ons precies gunstig, twas nl een lekker warme na-zomer dag. Tegen alle verwachtingen in heb ik redelijk goed geslapen, de gevreesde zenuwen bleven uit. Tot die wekker afloopt natuurlijk...miljoenen vlinders in de buik, onbeschrijflijk. Om 10u stond mn ventje dan eindelijk aan de deur. Hij zag er super uit en had (godzijdank haha) een heel mooi boeket bij. Na een eerste glaasje champagne richting gemeentehuis vertrokken. Familie en aanstaande in een rode saurer-bus en ik met mn opa in een kever. Vermits we in Koksijde trouwden moesten we door de ontzettend drukke winkelstraat...wat een zalig gevoel al die mensen die vol bewondering en met een glimlach naar je kijken. Nadien zijn we wat foto's gaan nemen om na afloop snel iets te eten en richting kerk te vertrekken. Ben een hele dag 'flink' geweest maar bij het binnenkomen (met mn opa aan mn arm terwijl iedereen al binnen was) werd het me toch wel allemaal te veel...de tranen waren dus rijkelijk aanwezig. Iedereen was heel enthousiast over de viering, mede dankzij het fantastische zangtalent van Jozefien Defeyter. Een echte aanrader. Na een korte receptie aan de kerk richting feestzaal vertrokken, Landhuis 't Molenhof in Westouter. Ook voor die mensen een echte pluim! De zaal ziet er niet alleen mooi uit, de bediening en het eten waren ook formidabel. Het is een lange nacht geworden met een steeds propvolle dansvloer. De mensen van de zaal en de dj hebben ons nadien verteld nog nooit zo'n sfeer te hebben meegemaakt. Tegen 6.30 lagen we eindelijk in ons bedje, stikkapot!
Echt waar dames, het klinkt cliché maar tis toch de waarheid: geniet van elk moment want het vliegt voorbij!! We zijn nog maar 2weken verder maar ik heb nu al zo'n verschrikkelijke heimwee naar onze dag. kZou het zo overdoen...
Voor wat foto'tjes: http://picasaweb.google.com/charlottebutstraen
Groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1038


Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik4-10-2008 21:09:59

Hey!

Een dikke proficiat met jullie trouw. Jullie dag is precies goed verlopen en ik kan alleen maar hopen dat het bij ons even goed verloopt :-)

Groetjes,

Hilde

22-08-2009



Sandra

 Meld misbruik6-10-2008 8:51:34

Hallo Charlotte,

Ik denk da je kleedje de Sancerre van Ian Stuart was, niet? In elk geval, heel mooi!

Groetjes

Sandra



Nicky
29-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 15:44:14

Super mooie tekst.
Dat kleed heb ik ook aangehad.. Je staat er mooi mee!
Nog veel geluk!

xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...