Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

  4-10-2008 16:13:23
Ik ben op zoek naar een originele manier om tafels toe te wijzen aan de gasten.
Ik had graag eens in plaats van de gasten een kaartje te geven als ze binnen komen,iets origineler gedaan...
Zijn er onder jullie die ideeën hebben?

Stefanie
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1013


Lieselotte
1-8-2009
 Meld misbruik4-10-2008 16:39:57

Hallo Stefanie

Voor je tafelnamen kun je bestemmngen gebruiken van jullie reizen, wat jullie graag doen vb fietsen,... De namen van schelpen, Bekende monumenten van bij jullie in de streek,...

Alvast sucses
Mvg Lotte



Lieselotte
1-8-2009
 Meld misbruik4-10-2008 16:41:38

Hallo Stefanie

Wij werken met foto's van ons en maken er een super grote puzzel van

groetjes



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik4-10-2008 19:30:43

wij werken met kleuren. Bij het aankomen krijgen ze een zwartwit foto van onze kinderen in gekke posities die een gekleurd blad vasthouden (ga deze zelf bewerken - we zijn zelf ook amateurfotografen - zodat alleen het blad in de kleur blijft en de rest van de foto zwartwit), die kleur staat ook op de tafel met daarrond snoepjes voor tussendoor, in dezelfde kleur als het blad. Tijdens de receptie worden alleen kleurenliedjes gespeeld en onze tafel is de regenboogtafel en komen we binnen op het lied: vlieg met me mee naar de regenboog van ... kweet het niet meer juist.
Gewoon een kwestie van overal kleur te brengen in een misschien saaie zaal met overal dezelfde gedekte tafels en dezelfde stoelen



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik4-10-2008 20:03:05

Lieselotte,
Hoe werkt dat principe van die grote puzzel? Ben reuzebenieuwd!



Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik4-10-2008 22:02:19

Hoi
Wij gebruikten ludieke voorwerpen die later op de avond nog voor sfeer konden zorgen. Een tafel met fluitjes, toeters, slingers, boa's,... De gasten vonden het wel leuk.
Groetjes
Liesbeth
www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl



els
29-8-2009
 Meld misbruik5-10-2008 21:27:12

hey,

Ik heb ook onlangs eens gehoord van een trouwfeest van boeren waarbij elke tafel de naam draagde van een andere soort patat, vond ik wel origineel.

Een andere die ik gehoord heb, is van een koppel die van dansen hield en elke tafel was een andere soort dans, waarbij dat bij binnenkomen van de gasten naar hun tafel een liedje voor die dans werd gedraaid.

Hou ons op de hoogte van wat je uiteindelijk kiest.

Liefs,

els



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik6-10-2008 9:47:07

Wij werken met snoepjes en iedere gast kreeg een ingepakte snoep en die snoepen vonden ze dan terug op de tafel.
Iedereen vond dit wel origineel.



Annik
5-9-2009
 Meld misbruik9-10-2008 16:02:13

Een bevriend koppel van ons (disneyfans) gaven aan iedereen een CD met enkele disneyliedjes en een afbeelding op de voorkant van de film, dus ook de tafel de afbeelding.
Bij het aan tafel gaan speelde ze een stukje van de liedjes op de cd, dus was echt gezellig.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...