Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie wil er bruidsmagazines?

  4-10-2008 9:44:14
Dag bruidjes & bruidegommen in spé,
Ik ben inmiddels al 126 dagen getrouwd volgens de teller hier! 31 mei was onze grote dag. We hebben er met volle teugen van genoten en ik raad jullie allemaal aan om dat ook te doen en om vooral niét te stressen, want dat is echt nergens voor nodig. Ik heb hier nog een hele stapel bruidsmagazines liggen (Loving You, Bruid & Bruidegom ...). Wie ze wil mag ze komen halen. Wij wonen in Tessenderlo. Stuur een reactie met je mailadres, dan zal ik ons adres even laten weten.

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen,

An

P.S. Ik wil altijd ruilen met Babymagazines, want intussen ben ik 10 weken zwanger van ons eerste kindje.

An
31-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 938


Joke
25-4-2009
 Meld misbruik4-10-2008 10:23:21


Proficiat met de zwangerschap ! Geniet ervan, nu hebben jullie alweer iets anders om naar uit te kijken !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...