Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen aaaaaahhhh

  3-10-2008 20:02:58
Hallo bruidjes,

Op dit moment zit ik thuis te stressen voor mijn vrijgezellen. Morgen is het zover!
Mijn ventje komen ze oppikken om 17u maar ikzelf dien reeds klaar te staan om 7u45 's ochtends. Niet te doen. En dan het lijstje dat ik moet meenemen: slaapgerief, badjas, bikini, wit truitje, badmintonracket, springtouw, pen en papier, halve liter melk. HELP!

Ik ben dus op van de zenuwen en ben echt benieuwd wat we allemaal gaan doen. 's Avonds alvast een goei stapje in de wereld zetten.

Verslag volgt uiteraard later....

Groetjes,
Ann
25/10/2008
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Ann
6-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1021


Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik3-10-2008 20:34:42

Niks voor mij zo'n vrijgezellen dag- of avond.
Amuseren is de boodschap en doe niets wat je niet wil.



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik4-10-2008 21:33:41

ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad, dat je genoten hebt van 'girls night (day) out'
mijn vrijgezelle was ook heel tof!
en van mijn lijstje had ik uiteindelijk maar 2 of 3 dingen nodig (lijstje: strandbal, rood potloodje, onderbroek van mijn ventje, haarelastiekjes, bergschoenen, pollepel, nylon kousen...)

Groetjes
Heidi
13/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...