Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele en kleine bruidswagen

  3-10-2008 17:25:13
Hallo iedereen. Ondertussen zijn we enkele maanden verder en beginnen de voorbereidingen vruchten af te werpen: ons huwelijksfeest begint zijn definitieve vorm te krijgen... We hebbben wel problemen om een firma te vinden die ons een orginele en kleine bruidswagen (a la een oude, witte kever, Fiat 500 of mini) kan aanbieden. Heeft er iemand een adres? Liefst een autoverdeler omgeving Roeselare, Izegem of Kortrijk. Alvast bedankt bij voobaat! Sandy

Sandy
17-1-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 889


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik3-10-2008 17:53:10

kijk is op www.rent-a-classic.be wij hebben daar een kleine bmw isetta 600 gehuurd, superschattig en hadden veel beziens ;-)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik4-10-2008 9:23:31

hey,

wij trouwen ook met wagens van rent-a-classic.

Ronny Lambrecht, de eigenaar, is zeer vriendelijk en behulpzaam.

groetjes ellen



Marieke
2-5-2009
 Meld misbruik5-10-2008 14:12:51

hallo,

wij trouwen in een witte kever cabrio. Ceremonie Roger te Meulebeke heeft tal van auto's staan en is dus redelijk in de buurt bij jou;

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...