Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eten avondfeest

  14-6-2005 19:53:11
Hallo iedereen,

Als er mensen zijn die ook enkel avondfeest doen zou ik graag willen weten hoe jullie de menu dan zien.

Is dit een voorgerecht en hoofdgerecht en dessertbuffet of moet dat meer zijn??


Patrick
8-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1421


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-6-2005 20:33:17

Wij doen een warm en koud buffet. Dat vinden wij iets relaxter en bovendien heeft dan iedereen wat wils. We zijn zelf altijd blij als we ergens buffet krijgen, omdat ik niet zo veel lust. Het maakt de menukeuze ook veel makkelijker. Het wordt een uitgebreide keuze aan koude groenten en dan waarschijnlijk 4 warme schotels: 2 vis en 2 vlees, met 3 aardappelvariëteiten. Als dessert hebben we een bruidstaart die we dan samen aansnijden. Later op de avond, zo rond half 12 wordt het koud buffet opnieuw geopend.



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik14-6-2005 21:12:36

Hoi!

we hebben ook alleen maar avondfeest. Bij is het ook het buffettensysteem: 4 landenbuffet. Dit is ook koud en warm met verschillende scpecialiteiten van verschillende landen. Krijg nu al zin in als ik er aan denk...

Groetjes
Mieke

24 juni



karen
22-7-2005
 Meld misbruik14-6-2005 22:21:36

Hoi,
Ook wij hebben alleen een avondfeest. Wij hebben gekozen voor een voorgerechtenbuffet, daarna een hoofdgerecht opgediend aan tafel om dan af te sluiten met een dessertbuffet. Volgens mij mag je keuze niet beïnvloed worden door het feit dat er enkel een avondfeest is. Jullie moeten gewoon doen waar jullie zin in hebben.
Groetjes en nog veel succes
Karen



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik14-6-2005 22:37:10

Wat bedoel je met enkel een avondfeest?
Wij hebben eerst een aperitief van 2 uren en iedereen die aanwezig is, eet daarna bbq mee. Na de bbq hebben we een ijskarretje, zodat de mensen ijsjes kunnen eten en ook nog koffie met koekjes.

groetjes
Valerie



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik15-6-2005 13:16:42

Wij eten in de namiddag met de familie een menu. Om 20.30u begint ons dansfeest. Hiervoor willen we ook iets te eten voorzien. Wij denken meer aan Bruegelbuffet (frikandellen met kriekjes, kaasschotel, taarten enz...) Dat kan de hele avond blijven staan en iedereen haalt wanneer hij zin heeft. De bedoeling is dat er veel plezier wordt gemaakt en gedanst. Eerst uren aan tafel zitten en dan pas beginnen feesten vinden we iets te saai.

Succes!

Kelly



Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik15-6-2005 15:44:38

Bij ons is er eerst een aperitief, dan groentenconsommé aan tafel, warm en koud buffet, een dessertbuffet met vers ijs en feesttaart en dan koffie en thee in buffetvorm...
Groetjes
BABS



els

 Meld misbruik16-6-2005 15:23:39

Bij ons wordt het voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdschotel en dessertenbuffet.
's Nachts wordt het dessertbuffet nog eens opgesteld en dat gaan we waarschijnlijk laten aanvullen met broodjes.

Onze families zijn wel bourgondisch aangelegd en ikzelf kan ook wel genieten van een culinair hoogstandje.

groetjes,

Els



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik16-6-2005 19:04:42

Beste allemaal,

De knoop is doorgehakt.

Het wordteen receptie met daarna een voorgerechtenbuffet en een hoofdgerechtenbuffet en dan dessert met koffie.

En natuurlijk daarna veel dansen!!

Bedankt allemaal voor je reactie



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik17-6-2005 13:58:34

Hoi,

Bij ons is er eerst receptie en dan het diner. Voorgerecht, vishoofdschotel, sorbet, vleeshoofdschotel en dessertenbuffet.

Groetjes,
Ann



Kim
9-6-2007
 Meld misbruik24-4-2006 13:32:45

Hey,

Wij doen ook enkel een avondfeest. In de namiddag gaan we eten met ouders en getuigen en vanaf 20u30 is iedereen uitgenodigd op een "dansfeest". We hebben nog wel een 7-tal kleine hapjes voorzien, maar een diner kan je dat zeker niet noemen.

groetjes,
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...