Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!! Dringend openingsdans gezocht!!!!!!!

  14-6-2005 18:40:37
Hallotjes!!

we zitten met een dilemma, mijn vriend en ik hebben niet de zelfde songkeuze ivm openingsdans. Ik dacht dat zoiets gemakkelijk kiezen was, maar niets is minder waar!! en tis ook omdat we volgend week vrijdag trouwen en het dus nog altijd niet weten. Mijn vriend wil niet het liedje waar we voor het eerst op hebben geslowd; was liedje van celine dion van titanic. Wat vinden julie van de volgende songs:
Bon jovi: thank you for loving me
Bon jovi: All 'bout loving you
Robbie Williams: She's the one
U2: One
....

Duizendmaal dank!!!
Mieke

Nog 10 daagjes....

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1105


Els
1-4-2006
 Meld misbruik14-6-2005 19:16:00

Bon Jovi: thank you for loving me!!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-6-2005 19:24:34

Thank you for loving me, absoluut. Vrienden van ons hadden dit ook als openingsdans, en het was echt heel ontroerend.



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik14-6-2005 19:35:24

Idd het 1 ste liedje, tis wel niet het onze maar toch ook mooi



kristel

 Meld misbruik15-6-2005 9:09:06

zeker niet twijffelen.
thank you for loving me maar wat ook een mooi nummer is(luister err eens naar):your song van vb Elton john.Dit nummer heeft meerdere uitvoerders en stuk voor stuk om kippevel van te krijgen.



davine
31-3-2006
 Meld misbruik15-6-2005 9:17:30

Thank you for loving me, vind ik peroonlijk de mooiste uit je lijstje.

Geniet er van!



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik15-6-2005 11:13:20

Hey Mieke,

Ik ben zelf een hevige Bon Jovi-fan en het stond dus als een paal boven water dat mijn opneingsdans van hen moest zijn! Gelukkig ging mijn vriend akkoord. Wij hebben Thank you for loving me in onze huwelijksmis en onze opneingsdans wordt All about loving you. Origineel en ik dacht (nu niet meer:-) ) niet zo bekend.

Groetjes en veel succes!

Ann



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-6-2005 12:41:01

Dag Mieke:

ZEKER EN VAST: ONE!!!

Maar ben dan ook gek van U2 natuurlijk....



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-6-2005 17:37:32

Ik ben ook een U2 fan dus ik zou ook voor One gaan.

Helaas... Mijn verloofde kan geen U2 horen, het is mijn uitdrukkelijk verboden om liedjes van U2 te gebruiken.

Ach ja, iedereen zijn fouten hé
zelfs de man van mijn dromen...

Veel succes

Vicky



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik16-6-2005 21:26:32

Ik zou voor ONE gaan! Zeker en vast! Niet twijfelen.
Echt kippevel momentje hoor!

Wij nemen ONE als intredelied in de kerk.
Jammer genoeg kon ik niet op het optreden van U2 zijn vorige week vrijdag maar dankzij mijn vriendinneke Vanessa (die ik dankzij dit forum heb leren kennen) kon ik vorige week via de GSM mee genieten van ONE. Het heeft nu nog meer betekenis voor mij.

Groetjes,
Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...