Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ pol van Ghent

  29-9-2008 21:42:45
Deze DJ werd hier al vaak besproken en de commentaar (bijna) altijd positief. Kunnen jullie echter eens zeggen hoe ze te werk gaan,... Wij willen bv niet iemand die door de micro gaat praten, we willen geen vermeningvuldigingsdans, ... Kregen ze de sfeer er snel in, ... Welke van de DJ hadden jullie. Alvast bedankt

eef

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2228


funfoto

 Meld misbruik30-9-2008 8:22:19




Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik30-9-2008 8:29:55

Hij is idd supergoed. We zagen hem al veel bezig en boekten hem zelf ook voor onze trouw..
Maar, hij spreekt veel door de micro, brengt massa's ambiance en krijgt iedereen op die dansvloer..
Natuurlijk, als je niet voor al die tralala bent, dan is hij niet de ideale dj voor jullie.. Al raad ik hem wel enorm aan ze..

Liefs
Sofie
12/09/2009



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-9-2008 10:39:28

Hey,

Inderdaad, DJ Poll spreekt regelmatig door de micro. (nu jullie het zeggen, sta ik er ineens bij stil).
Maar ik vond dat dus totaal niet storend!!
Het was niet overdreven.
Verder kan je met hem bespreken welke dansen je wel of niet wilt en of je al dan niet de vermenigvuldigingsdans wilt.
Ons feest was alleszins een groot succes. Iedereen heeft ons massa's complimentjes gegeven, ook over de DJ natuurlijk. En velen hebben zijn kaartje gevraagd voor als ze zelf eens een DJ nodig hebben...

Veel succes

Lieselot
3 maanden getrouwd



Thierry

 Meld misbruik30-9-2008 12:29:10

---



LeBart

 Meld misbruik30-9-2008 14:07:34

aangaande babbelen, aanmoedigen en meezingen in de micr ben ik anders totaal niet flexibel ... ik doe het niet.

cheers, dj LeBart



Rik

 Meld misbruik30-9-2008 16:39:04

Hier hetzelfde, géén micro...maar breng wel animatie, via een scherm: speciale intro voor de openingsdans, openingsdans op het scherm,foto's van de dag zelf of uit de oude doos, videoclips all night,...

grtz www.wijtrouwen.com/discovideo



Thierry

 Meld misbruik30-9-2008 23:36:58

---


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...