Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

halfopgestoken kapsels???

  13-6-2005 19:06:37
Hey iedereen
Ik zet echt met mijn handen in mijn haar ...
Volgende maand is het zover en ik weet nog steeds niet wat ik met mijn haar ga doen! Ik heb half lang haar en draag het meestal los. Nu was ik eigenlijk niet van plan om het met ons huwelijk op te steken. (Heb dit trouwens nog nooit laten doen) Maar in de winkel van mijn trouwjurk vinden ze dat de jurk veel mooier tot zijn recht komt als ik mijn haar wat zou opsteken.
Van de kapper heb ik alleen maar voorbeelden gekregen van volledig opgestoken kapsels, terwijl dat, moest ik het laten opsteken, ik liever een halfopgestoken kapsel zou hebben.
Maar waar vind ik daar foto's van?????
Ik kan toch moeilijk een andere kapper binnenstappen! En in bruidsmagazines wordt er ook al niet veel aandacht aan besteed. Weet er iemand misschien een site waar ik een aantal voorbeelden kan bekijken.

Groetjes

Kathleen

kathleen
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2433


Nele
2-9-2005
 Meld misbruik13-6-2005 19:12:19

Oh, daar vind je heel veel van, hoor... Je kan wat googelen (geef gewoon eens 'half opgestoken' op als zoekterm) of eens kijken op www.haircomesthebride.com of http://hairstyles.free-beauty-tips.com/wedding_hairstyl...
of tja... gewoon wat surfen!

Succes!



Maïté
22-7-2005
 Meld misbruik13-6-2005 19:20:03

Ga eens naar http://www.trouwkapsels.nl/Halflos.htm

Daar heb ik mijn kapsel gekozen. Het is datgene met 'Copyright' op.
Maak je keuze en ga het dan eens uitproberen bij de kapper en je zal onmiddellijk wel zien of het dat is wat je zoekt.

Veel plezier

Maïté



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik13-6-2005 22:17:56

Hey kathleen,

Ga eens kijken op het forum www.trouwshop.com daar is er een topic over bruidskapsels, denk dat ze nu ongeveer aan pagina 90 zijn. Staan enorm veel kapsels op, zowel los, half opgestoken als opgestoken.

Succes met de zoektocht.



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik14-6-2005 22:13:03

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als jou. In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht zeiden ze mij ook dat mijn haar beter opgestoken werd. Een echte ramp want mijn haar komt juist tot op mijn schouders en ik dacht echt dat het onmogelijk zou zijn om mijn haar op te steken. Maar mijn kapster heeft wondere kunnen doen ...
Mss kan je deze site je helpen:


http://www.hairfinder.com/wedding_hairstyles.htm

Groetjes

Nancy



An
13-8-2005
 Meld misbruik14-6-2005 22:53:56

Hoi Kathleen,
Ik had ook in gedachten om mijn haar maar half op te steken, maar tis ook bij mijn kleed mooier om volledig op te steken. k Heb ondertussen al een 2-tal kapsel geprobeerd en t valt goed mee... k moet telkes zeggen wat ik wel en niet wil. De kapster besteed er alle aandacht aan en geeft haar mening.. Veel voorbeelden van kapsels vind je niet, en je kan het meestal toch niet echt vergelijken met je eigen haar. Best is dat je een goeie kapper/ster zoekt. Ik ben daarvoor ook naar iemand gestapt.
In ieder geval veel succes en kies het kapsel waar jij je het best bij voelt. Ik trek meestal ook foto's, dan kan ik mezelf op foto ook eens zien, en k laat ze
aan vriendinnen zien en vraag hun ongezouten mening.
Veel succes!
An



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik15-6-2005 15:26:34

Hallo Kathleen,

Ik heb mijn halfopgestoken kapsel ook gevonden op de site die Maité schrijft. Mijn haar is veel te zwaar om het allemaal op te steken, dus moet ik het wel zo doen. Ik heb het 2 weken geleden laten doen, er is zelfs een 10cm afgegaan, maar het resultaat mocht er zijn. Na de trouw, knip ik het af tot op mijn schouders, want ik ben het eventjes beu. Het kan dan weer gaan groeien.

grtz
valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...