Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 april 2009

  26-9-2008 12:48:14
Hey bruidjes,

Zijn er eigelijk nog mensen die op 3 april 2009 in het huwelijksbootje treden? Het is reeds enkele maanden (mei) geleden dat mijn vriend me ten huwelijk heeft gevraagd en nu kan het niet snel genoeg gaan. Ik kijk er ongelofelijk naar uit. Heb altijd gedacht dat ik op zou zijn van stress met alle voorbereidingen, maar het blijkt helemaal niet zo te zijn. De voorbereidingen verlopen ongelofelijk vlot, zodat ik er een gewelding ontspannen gevoel bij heb.
Zalig gewoon!!

Inge

Inge
3-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 870


Inge
4-4-2009
 Meld misbruik26-9-2008 22:42:11

Hey Inge,

Nee... wij trouwen niet op de 3de, maar op de 4de april 2009. Maar ik heet ook Inge, en't wilt wel lukken dat we net 1 dagje na jullie trouwen natuurlijk!
Ik heb ook niet zo direct last van stress, en ik heb ook het gevoel dat "alles wel in orde komt". De belangrijke zaken liggen vast (zaal, kerk, ...) en mijn kleed ga ik binnenkort kiezen. Ik wou ook dat het al zo ver was! Ik ben in april ten huwelijk gevraagd. Onze verlovingstijd is dus bijna in de helft (gaat snel!)

Groetjes,
Inge

i_en_l@yahoo.com



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik3-10-2008 9:19:31

Dag Inge x2, wij trouwen ook op 4 april 2009 en ik begrijp het helemaal; het kan allemaal niet rap genoeg gaan nu !!! 't Enige dat bij mij tot nu toe tegenvalt is dat mijn schoonzus onverwachts een baby krijgt (lang verhaal) en bijgevolg gaat mijn toekomstige schoonmoeder niets kunnen bijleggen .... Maar voor de rest gaat het bij ons ook allemaal heel goed !!! We zoeken enkel extra sponsors nu !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...