Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie, morgen is het zover

  26-9-2008 8:11:33
Heykes iedereen,

Na vele maanden op dit forum te zitten en
vele bruidjes te horen zeggen 'morgen is het zover', kan 'k dit nu ook zeggen:-)
Morgen is het zover en ze geven stralend
weer uit, dus dit kan niet meer stuk:-).
De zenuwen gieren door m'n keel en 'k ben op de koop toe nog ziek ook, maar met een paar dafalgans, moet 'k erdoor zijn tegen morgen, want zelfs dat kan onze dag zeker
niet verpesten:-).
Voor diegene die nog moeten trouwen, heel veel succes en geniet van elk moment, want
zoals velen zeggen, is de dag zo vlug voorbij.

Vele groetjes,

Sylvie
27/09/08
sylvieendave.bruiloftsite.nl

Sylvie

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1054


Els

 Meld misbruik26-9-2008 8:48:21

Hoi!

Heel veel succes morgen op dé dag van je leven!!! Geniet er inderdaad met volle teugen van...

We kijken uit naar je verslagje en vooral dé foto's he!

Alvast proficiat!

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Katleen
27-9-2008
 Meld misbruik26-9-2008 8:56:42

Wij zijn morgen ook aan de beurt!
geniet ervan hé en veel succes
www.kenenkatleen.bruiloftsite.nl



Anneleen
9-8-2008
 Meld misbruik26-9-2008 10:14:58

Hoi Sylvie,

Wij zijn reeds 48 dagen gehuwd en ik zou zo terug willen over doen !!!!! Geniet echt met volle teugen en van ieder moment want er gebeurt zoveel die dag en maak je vooral niet druk om kleine dingen die misschien verkeert zullen lopen. Geniet van elkaar en profiteer err maar van want die dag ben jij de MOOISTE!! Alvast een dikke proficiat van ons en veel geluk in jullie verdere leven.


Vele groeten,

Anneleen & Dieter
9 augustus 2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...