Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes inbinden misboekje

  25-9-2008 14:31:34
Hallo iedereen,

Dé grote dag begint stiltjes dichterbij te komen. Onze voorbereidingen zijn bijna allemaal rond. Nu ben ik nog op zoek naar leuke ideetjes om onze misboekjes in te binden. Die standaard ringetjes vind ik niet creatief genoeg. Dus als iemand iets creatievers en leuks weet, laat maar komen hé.
Er mag wel niet té veel tijd meer inkruipen want we trouwen op 4 oktober :o)

groetjes!
dorien

dorien
4-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1216


Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik25-9-2008 14:52:52

Ik heb eens een voorbeeldje gezien waarbij elke pagina een kaartje was. En al die kaartjes hingen met een lus aan elkaar, hetzelfde effect als bij zo'n stalenboekje van stoffen eigenlijk. Is eens iets anders...



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik25-9-2008 15:19:35

Ik heb onze misboekjes al afgedrukt als boekje. het lijkt mij wel ene leuk idee, had ik het vroeger geweten zou ik het waarschijnlijk zo gedaan hebben! het is inderdaad eens iets anders...



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik25-9-2008 15:36:58

Patricia,

Wel een leuk ideetje, maar heb een praktische vraag daarover, waren dan al die kaartjes op gekleurd (dik) papier of enkel de kaft? En welk formaat hadden die kaartjes dan ongeveer?


Alvast Bedankt
Groetjes

Joke



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik25-9-2008 15:43:44

Hey!
Wij trouwen ook op 4 oktober. Spannend he! Wij hebben onze boekjes eigenlijk simpel gehouden: gekleurd papier (vurig rood als de liefde) als kaft, de rest is wit en gewone nietjes. Wit en rood komen nog terug in andere dingen zoals de strikjes van de zakjes snoep voor de kindjes, onze uitnodigingen, menu's en naamkaartjes zijn wit met rode hartjes, het mandje voor de snoepzakjes is wit en versierd met rode hartjes,...
Moeten jullie nog veel doen? Wij moeten nog de tafelschikking vastleggen, de menu's afhalen bij de drukker, de schieting regelen,...
Veel succes nog!!

Groetjes
Isabelle



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-9-2008 16:58:55

Hey,wij hadden onze geperforeerd en daar een mooi lint doorgebonden.
Het is bij iedereen mooi samen gebleven.
Grtz



natalie
14-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 21:11:10

Hallo,

Vrienden hadden hun misboekje geperforeerd en vanvoor een klein bamboestokje vastgemaakt met een lint dat door de gaatjes was gebonden. Het is moeilijk uit te leggen, maar het was heel simpel en mooi!

Succes!



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik26-9-2008 8:14:12

Voor de geinteresseerden: dit is de site waar ik het voorbeeldjes heb gevonden. Maar je kan best nog wat verder snuisteren want er staan consant leuke ideetjes op!
http://www.marthastewart.com/article/program-booklets-l...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...