Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versieren van het huis van de ouders

  12-6-2005 15:24:24
Geeft err iemand ideeen om het huis te versieren van men ouders;
Ik weet wel meestallegt men dan een loper in het rood en zet men wat buxusboompjes,maar ik zou iets anders origineels willen.
Geeft er messchien ook iemand tips voor tafelversiering voor de tafels van het avondfeest of zorgen de mensen van de feestzaal daarvoor

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 942


Lien
16-7-2005
 Meld misbruik13-6-2005 14:47:44

Tja, voor de versiering zijn da meestal bloemen, planten, balonnekes,...

Onze feestzaal zorgt zelf voor versiering op de tafels en aan de ingang. Hangt dus af van de feestzaal!!



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-6-2005 16:02:28

Hallo Davine,

Bij mijn ouders was er qua versiering binnen niet zo veel, buiten de gewone plantjes dat er altijd staan.
Maar buiten was kort aan de deur een heel oud karrewiel geplaats, plus wat hangende potten met bloemen, wat een heel speciaal effect gaf op de foto's.

Veel succes nog.

Ingrid en Rony
Getrouwd 21/05/05



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik17-6-2005 21:44:28

Hey Davine,

bij een vriendin van mij lag er een rode loper voor de deur en langs beide zijden van de deur stonden 2 ballonzuilen. Gaf een mooi effect

groetjes
kathleen
3.12.05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...