Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@lies samaya

  24-9-2008 19:49:55
he lies,

awel ik ben nu eens blij dat mensen onze mening delen over de samaya...

ik wou er ook echt weg na een paar dagen..

groetjes

sarah
17-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1153


lies
5-7-2008
 Meld misbruik26-9-2008 10:27:34

:-)
ja, gek hé,
dan heb je zoveel luxe en is t weer niet goed! :-)



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-9-2008 21:18:56

ja idd....

die andere gasten waren echt zo op zichzelf, altijd in hun villa en die arme butlers maar over ent weer lopen...

het ontbijt was ik ook zo beu na een paar dagen

wat ik wel super vond waren de restaurants in de buurt...
living room, la lucciola, hu bar,..



lies
5-7-2008
 Meld misbruik27-9-2008 0:28:14

je hebt dan eens een privé-zwembad, maar eigenlijk zat ik liever in de ligstoelen met zicht op zee :-s
dat à la carte ontbijt was inderdaad wel beu, en eerlijk gezegd ben ik na onze avond in la lucciola 2 dagen ziek geweest. Maar op t moment zelf was t wel lekker :-) (en veel: de kerel aan de tafel naast ons verjaarde en deelde zijn taart uit, maar kreeg die echt niet meer binnen) en ook een stuk goedkoper dan in t hotel! dat eten was daar echt duur in vergelijking met andere plaatsen!
wij hebben trouwens een stroompanne gehad in tmidden van de nacht: airco werkte niet, dus snikheet, telefoon werkte niet om iemand te verwittigen, geen licht... ben in de buitenzithoek gaan slapen :-) en mijn man op zoek naar een nachtwaker :-) was wel snel gerepareerd, maar als je zoveel luxe gewend bent, raak je verwend hé :-p

wel grappig dat we toch dezelfde ervaring delen :-D



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2008 15:19:15

haha dat is echt grappig...

ik was ook ziek na la lucciola!!!!!! Ik vond het wel heel lekker, maar ook ziek daarna

ik was trouwens in samaya een keer of 3 goed ziek

wij zaten ook liever aan het zwembad..

in principe kan ik niet zeggen wat ik mis vond aan dat hotel, want er was in feite niks echt op aan te merken.

en toch was ik er gewoon niet graag. Ik was precies nooit op mijn gemak ofzo

wat zijn we toch een zaagmutsen he : )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...