Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal 'Den Eycké

  24-9-2008 17:34:37
Hallo aanstaande bruidjes!
wij trouwen op 21 augustus 2009, we hebben in 1 week de feestzaal al vastgelegd: Feestzaal Den Eyck in Kasterlee. Heeft iemand ervaringen met deze zaal? Wij hebben hierbij ook 'de schuur' afgehuurd op daar in het tuintje rent a priest te geven. ook mensen die ervaringen hebben met rent a priest?

alvast bedankt!!!!

Sanne
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 792


Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik24-9-2008 17:49:02

Hey

Ik ben daar al naar een feest geweest en vond het niet zo super.

Was ook niet slecht.
Het dessertbuffet was juist gepast van hoeveelheden. 2 keer chocomousse dat zou niet gegaan hebben denk ik.
En het was al weg, en er moest nog iemand vr de 1ste keer gaan nr dessertbuffet.

Elk zijn zin natuurlijk.
Ik was niet zo overtuigd.

Groetjes



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik24-9-2008 23:00:08

Hoi

Wij geven ook daar ons feest. Al vaak naar recepties en feesten geweest en nooit iets op aan te merken gehad.
Hun dessertenbuffet is gerekend, maar er is nooit tekort geweest.
Kan wel aannemen dat als je mensen enkel voor het dessertenbuffet vraagt, ze meer eten dan gasten die al een hele maaltijd op hebben. Wij vragen iedereen voor gans het avondfeest.



Johan

 Meld misbruik25-9-2008 9:11:09

Dag Sanne,
hier Johan van 'de Goede Herder".
Ik heb op 6/6/8 Betsy en Christof aldaar gehuwd in de schuur; ik geef hun emailadres, dan kan je hen eens mailen om wat info te bekomen:perrybetsy@telenet.be.
Ik heb liever dat je spreekt over ' de goede herder' ipv Rent-a-priest, omdat deze laatste een negatieve naklank met zich meedraagt en wij eerder voor een positieve instap kiezen.
Groetjes
Johan



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-9-2008 10:30:58

hela, ik ken betsy ook via dit forum. ze was volgens mij heel content over de goede herder en den eyck

rent a priest... zie dat je niet norbert bethune hebt, want ik wou mijn zoontje super graag laten dopen in de feestzaal, maar door die botte mens heb ik toch maar voor de kerk gekozen
spijtig genoeg kende ik de goede herder toen nog niet



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-9-2008 15:05:01

hoi sanne,

hier is betsy!!!
de enige echte!!! haha...grapje...
fijn dat ik nog leef op dit forum zeg!!!
ja wij zijn idd netgeteld 112 dgn gehuwd...
onze viering hebben we laten leiden door johan vd goede herder (niet rent a priest) eigelijk vat johan dit niet zo goed op maar ik begrijp je hoor...ik noemde hem ooit ook zo ;-)... onze viering verliep ook i/d schuur...en ons feest in de grote zaal...
t'was een zalige...supermooie...sprookjesachtige...en nog vanalles dag...
vooral de viering was super!!! emotioneel..persoonlijk...en god of weet ik veel wie kwam eraan te pas, enkel de dingen die wij verlangde kwamen aan woord...zo hoort het ook...tis je eigen huwelijk!!!
neem een goede raad van me aan...niemand zou onze viering mooier hebben kunnen maken dan johan...ben hem nog steeds dankbaar...en voor je feestgebeuren i/d eyck...sta op je punten en zeg hoe je het wil en alles komt zoals verwacht dan!!!
ik zag dat ene johan hier in publiek mn e-mailadreske al had doorgegeven dus ...mail me gerust!!!
dikke kus en vééééééééél succes met de voorbereidingskes!!!!



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-9-2008 15:06:47

sorry...ik bedoelde, god of weet ik veel wie kwam er NIET aan te pas...omdat we dat zelf niet van toepassing vonden...



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2008 15:21:17

hela betsyke, hoezo god kwam er niet aan te pas??? ale nu...

ik vond u altijd zo'n nonneke pfffffffffffff

xxxxxxx sarah van de loca



evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-9-2008 13:31:52

Ik heb reeds 2 trouwfeesten meegemaakt in den eyck en nee, ik vond het er niet goed.
Te weinig dessert, dj viel telkens tegen (de vaste van de zaal)
Toen heb ik gezworen dat ik mijn trouwfeest daar nooit zou geven!
Nee, ik vind het geen aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info