Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  11-6-2005 13:41:46
Hoi,

Wij trouwen binnen 20 dagen!! Komt dus steeds dichterbij. We moeten nog wel voor een huwelijkskaars zorgen. Is het eigenlijk verplicht om 1 te bestellen via de kerk of mag je ook een gewone kaars nemen uit de winkel en die als huwelijkskaars nemen?? Ik zou dan op deze kaars zelf onze namen aanbrengen.

Groetjes Mieke en Yves

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1611


Veerle
2-7-2005
 Meld misbruik11-6-2005 14:12:37

Dag Mieke,

Voor zover ik weet mag je eender welke kaars nemen en die gebruiken als huwelijkskaars. Jouw idee lijkt me zelfs schitterend. Wij trouwen 2 juli en hebben onze huwelijkskaars via de Bond Zonder Naam besteld. Ik vond de kaars mooi en ook de tekst die erbij stak. Die laten we voorlezen tijdens het aansteken van de kaars in de mis.
Veel succes nog met de voorbereidingen!
Veerle



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik11-6-2005 16:19:23

Hoi naamgenootje,

we zijn onze kaars in scherpenheuvel gaan halen. Daar vind je er ook hele moderne ipv die lange witte rechtopstaande. Ik zou zeggen, ga es nkijkje nemen en je weet niet wat kiezen!!

Voor ons is 24 juni de grote dag, juist nweekje voor jullie heb ik gezein!!

Groetjes
Mieke



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik11-6-2005 20:57:03

Hoi,
Wij hebben onze kaars ook in scherpenheuvel gaan halen. Je kan ze daar ook dadelijk laten personaliseren.

Groetjes,
Ann



inge
17-9-2005
 Meld misbruik13-6-2005 10:02:10

Wij gaan onze kaars halen in Gent (patijntjesstraat) bij kaarsen BERT.
Je kan er daar kiezen in alle kleuren en vormen (rechthoekige, pyramide, ronde, ...).

Groetjes
Inge
(nog 96 dagen te gaan)



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-6-2005 16:06:29

Hoi Mieke en Yves,

Wij hebben onze huwelijkskaars online besteld bij www.beautycandles.be
Had er eerst wat schrik voor, maar is echt een hele mooie kaars, snelle levering, in perfecte staat, goede service en niet duur!

Misschien een tip voor jullie?

Groetjes,

Ingrid en Rony
Getrouwd 21/05/05



Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik13-6-2005 17:51:00

Beste Mieke,

wij kochten een eenvoudige kaars in een gewone kaarsenwinkel. Waarom zou je het dubbele van de prijs uitgeven aan een lelijk ding met duifjes, hartjes of wolkjes erop dat je daarna toch maar in een kast stopt? We zijn van plan om die kaars erna te gebruiken zoals iedere andere kaars. Zo heb je er nog plezier aan. Het gaat volgens mij om de betekenis erachter. De hele trouwkaarsengedachte vind ik zo commercieel, hetzelfde met trouwkussens en rode lopers. Voor het gebruik van dat laatste vroegen ze in onze parochie 200 €. We hebben vriendelijk bedankt. Met dat geld ga ik liever een dagje relaxen in een beautyfarm.
G.



An
13-8-2005
 Meld misbruik14-6-2005 23:08:33

Hoi Mieke,
k Weet natuurlijk niet van waar je bent maar in Lummen is een winkeltje De Kaarskesprocessie en daar verkopen ze veel mooie huwelijkskaarsen (traditionele, speelse, met eigen foto,..) en de prijzen vallen goed mee.
Groetjes en veel succes,
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...