Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fantastisch getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10-6-2005 18:19:08
Hallo iedereen, ik ben vandaag 3 weken getrouwd, ik moet nog een traantje weg pinken als ik terug denk aan de mooiste dag van mn leven. Echt het was prachtig, een sprookjesdag die veel te snel voorbij was... Ik ben sinds een weekje terug van de huwelijksreis die ook heel tof verlopen is.. Ik kan het nog niet begrijpen dat ik getrouwd ben. Al die voorbereidingen en nu niks meer, het is wennen. Maar mijn mooiste dag kunnen ze me nooit meer afnemen, deze heb ik bewaard diep in mijn hartje...
Ik kan het niet laten om naar deze site te gaan, want ik heb voor de trouw zoveel vraagskes hierop gezet en antwoorden gekregen, dat ik iedereen wil bedanken die me geholpen heeft.
En voor iedereen die nog moet trouwen , veeeeel succes en geniet van elk moment, want die dag komt maar 1 keer voor in heel je leven en is veel te vlug voorbij..
Prachtig echt waar....

Charline
20-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1085


Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik10-6-2005 18:41:29

Hoi Charline!!

een dikke proficiat en heel veel succes gewenst in de toekomst!! Voor ons is 24 juni the big day, dus nog 2weekjes. Vanddag 2de pasbeurt en viel reuze goed mee, veel beter dan de eerste!!

groetjes
Mieke



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik11-6-2005 16:54:46

Proficiat!
Geniet nog maar lang na van jullie dag...



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik11-6-2005 23:20:29

Hallo Charline,

Als ik me goed herinner, ben jij de dag voor mij getrouwd (20 mei?). Wel, ik kan alleen maar beamen wat je geschreven hebt. Ook bij ons is alles fantastisch goed verlopen, maar inderdaad zo snel voorbij. We hebben echt genoten van onze dag en hebben prachtige herinneringen aan onze 21ste mei. Tot mijn eigen verbazing was ik de dag zelf helemaal niet zenuwachtig en alles is dan ook prima verlopen, zoals het gepland was. En ook ik kom hier nog graag eens terug, omdat we de aanstaande bruidjes nu ook wat raad kunnen meegeven.

Zelf zijn we sinds donderdag terug van onze huwelijksreis en net als bij jou was het ook bij ons een droom. Maar de angst voor het zwarte gat na het grote gebeuren (niets meer voor te bereiden) blijft bij mij voorlopig wel uit, gelukkig maar. Ik geniet momenteel nog teveel van ons huwelijk.

Aan iedereen: geniet van alles, van de voorbereidingen tot de huwelijksreis, maar geniet vooral van het moment zelf, want je dag vliegt voorbij zonder dat je het beseft...

Groetjes,
Ingrid



Charline
20-5-2005
 Meld misbruik12-6-2005 12:28:20

ja da klopt Ingrid, 20 mei was voor ons de grote dag...
Ik ben er al een beetje overheen.
Ik ben getrouwd, we zijn nu man en vrouw en er staat een heel leven voor ons... Ik vind het wel tof dat je dat nog herinnert. Het was fantastisch he en het weer was ook nen droom..
Gelukkig hebben we DVD laten opnemen om deze beelden nog eens te zien en veel mooie fotots. Dinsdag gaan we de fotos selecteren.
Ok Nog veel succes in je verdere leven..
Groetjes Charline



julie
14-5-2005
 Meld misbruik12-6-2005 13:48:19

Hoi

Wij zijn ondertussen al 29 dagen getrouwd. Het was een fantastische belevenis en veelte snel voorbij gegaan natuurlijk. En het klopt want na al die voorbereidingen val je precies nu in een zwart gat. MAAR wij hebben al ondertussen al iets nieuws om naar uit te kijken en voor te bereiden want tijdens onze huwelijksreis is er beginnen iets moois in mij te groeien wat natuurlijk nog meer een bezegeling is op onze liefde.

Vele groetjes
Julie

Ons kadootje wordt verwacht op 10 februari 2006



Charline
20-5-2005
 Meld misbruik13-6-2005 8:26:50

Amai nen dikke dikke proficiat Julie. Dat is natuurlijk het mooiste geschenk dat jullie kunnen hebben van jullie huwelijk. Nu kunnen jullie weer naar iets mooi uitkijken en weer aan voorbereidingen beginnen voor de komst van jullie kindje..
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die al getrouwd zijn en nog naar deze site terug komen...
Veel succes



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-6-2005 10:45:31

Hey Julie,

Dikke proficiat, zeg! Dat moet wel heel fijn zijn om zwanger te worden tijdens je huwelijksreis. Nogmaals van harte gefeliciteerd! Wij wachten nog even met kindjes, een viertal maanden, waarschijnlijk en tegen het einde van het jaar beginnen wij er ook aan. Hoe zit dan bij jullie, Charline?

Het weer was inderdaad zeer goed op 20 en 21 mei en wij krijgen binnenkort onze foto's ook al. Ik herinner het mij zeer goed omdat het net voor mij was en je ook zo ongeduldig zat af te tellen ;-)

Dikke kus,
Ingrid



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik13-6-2005 15:17:06

een dikke Proficiat charline,ik

Groetjes Tanja (23.07.05)



Charline
20-5-2005
 Meld misbruik14-6-2005 8:38:57

Hallo Ingrid
Wij willen ook graag kindjes, wij zouden graag volgend jaar een kindje verwachten. Tis elke maand nu dus met spanning afwachten... Nu nog...
Ik zal wel iets laten weten als het zover is
Groetjes



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik14-6-2005 11:55:21

Hey Charline,

Leuk zeg dat jullie ook proberen zwanger te worden. Vind dat altijd zo fijn voor een koppel. En zolang je je er ni te erg op focust, zal het wel lukken, he ;-)

Ik hoop snel te lezen dat het zover is!

Dikke kus,
Ingrid



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik14-6-2005 21:29:09

Alle getrouwde en zwangere koppeltjes van harte proficiat en veel geluk samen!!

Echt leuk om al die verhalen te horen!

groetjes,
Tinne (26.08.2006)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...