Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouw was geweldig!!!

  9-6-2005 16:51:10
9 maanden lang heb ik mij druk gemaakt hoe onze dag er zou kunnen uitzien en nu zijn we reeds 5 dagen getrouwd.... en de dag is zo om, erg hoor... je steekt er zo veel tijd in en het vliegt voorbij. Ook al was het weer niet zo schitterend, toch hebben we tussen buien in foto's kunnen trekken. En toen we aan het gemeentenhuis reden hebben we cabrio kunnen rijden... Mijn manneke en ik hadden schrik voor de mis, zijn papa is nog niet lang overleden, daarvoor kozen we voor een alternatieve mis en die was prachtig, moet wel zeggen dat de kindjes, mijn kleutertjes het hebben afgemaakt... heb 40 rozen en kusjes gekregen... zulke dingen maken je dag uniek....
Als ik jullie trouwertjes één zaak mag meegeven, maak jullie niet te druk, ook al is dat niet altijd even gemakkelijk. Bij onze zijn er ook fouten gegaan... Er staat een auto juist voor de ingang van het gemeentehuis, mijn jurk komt los (niet erg hoor) er valt een kindje.... Er zal altijd wel iets zijn....Maar probeer gewoon die dag 5 minuutjes te denken "We zijn getrouwd" .... en dan krijg je een waanzinnig gelukkig gevoel dat over je komt....
veel succes aan jullie allen
Fieke en Johan 04 juni '05

Fieke
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1082


Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik9-6-2005 17:29:37

Halloookes!!

eerst en vooral een dikke proficiat en heel veel succes gewenst en mss ook npaar kindjes?? ;-)
Geniet nog maar eerst van elkaar!!
Jullie waren ook van Limburg hé? Kvroeg me af waar jullie je foto's hebben getrokken? Alvast bedankt!

groetjes
Mieke

Nog 15 daagjes...



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik9-6-2005 18:18:07

Proficiat Fieke!

Dankjewel voor de tips en geniet nu maar van jullie leven als man en vrouw!

Veel geluk samen!
Tinne



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik9-6-2005 18:37:49

hey

eerst en vooral proficiat.
hopelijk gaan jullie samen een gelukkig tegemoet.
bij ons duurt het nog maar 8dagen.
woehoew.
groetjes sarah en reneld



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik9-6-2005 22:25:42

Proficiat!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-6-2005 11:20:44

Proficiat!

Ik wens jullie een fantastisch huwelijk toe!

Kom nog af en toe eens kijken op het forum hé

Groetjes

Vicky



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik10-6-2005 13:29:39

Een ongelooflijk dikke proficiat!!
Wij trouwen 2-7-2005 en zijn nu een beetje aan het sukkelen met het vinden van mooie teskten voor het misboekje, we zoeken meer alternatieve teksten ... zouden jullie het vervelend vinden dit met ons te delen?

Groetjes
Joyce
JFIAS@mail.mobistar.be



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik11-6-2005 14:34:24

Gefelicteerd !!!
Het is altijd leuk om wat feedback te krijgen van diegenen bij wie het al gepasseerd is.

Ik ben net als Joyce ook wel geïntereseerd in die alternatieve teksten waarvan je sprak.

Moet ook stilaan aan mijn misboekje beginnen. Wij trouwen op 6/8 in een kapel.

Als je ze in je computer hebt, wil je ze dan eens doormailen naar tanja_ghysens@yahoo.com ?

Alvast bedankt!!!



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik13-6-2005 17:17:07

Hey Tanja en Joyce, ik ga sebiet de boekjes proberen door te sturen naar jullie adres, .... En voor Mieke wij zijn van Limburg, wij hebben foto's genomen bij mijn thuis, in mijn ouders hunne tuin, want zij hebben een echte prachtige tuin... ma echt veel hebben er ni kunnen nemen met de regen en dan nog wat aan de feestzaal...
groetjes Fieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...