Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

13 september was geweldig!!

  20-9-2008 15:42:22
hoi allemaal. wij zijn vorige week getrouwd en zondag onmiddllijk op huwelijksreis vertrokken. we zitten nu in zuid arika, dus ik heb geen tijd om een uitgebreid verslag te doen, ik kan alleen maar zeggen dat het GEWELDIG was!! heb er zo enorm van genoten.

onze foto s staan op www.fotomoment.be/kimenjan

groetjes en veel succes aan al die het nog mogen meemaken!!

kim

kim
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 993


Els

 Meld misbruik20-9-2008 17:25:37

Hoi!

Wat een mooie foto's!!! Als ik dit bekijk, dan lijken de volgende vijf weken voor ons nog zo lang te duren...

De sfeer die van jullie foto's afstraalt is gewoon weg schitterend... Het volledige plaatje klopte perfect!!!

Geniet nog met volle teugen!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik20-9-2008 20:38:28

Wow, zo'n mooi kleed! In welke winkel ben je geweest? Ik ga volgende maand met de zoektocht voor mijn kleed beginnen. :-)
En uw foto's zijn ook prachtig.

Grtjes,
5/9/2009



katrien
16-5-2009
 Meld misbruik21-9-2008 2:53:55

heel mooie foto's kim! leuk die volwassen bruidsmeisjes met dezelfde outfit!

groetjes,
16/05/2009



Zonnebloem
30-8-2008
 Meld misbruik21-9-2008 13:02:43

dag Kim,

Echt prachtige foto's..je straalde echt op jullie dag! Ik vroeg me af waar je je haaraccesoires gekocht hebt...vond het een mooi accent? Geniet nog van je huwelijksreis!
Daisy
mail:daisy.de.bruycker@telenet.be



Saartje
21-11-2009
 Meld misbruik21-9-2008 13:13:17

Wow Leuke foto's. En vanwaar had je je schoenen! Die vond ik echt geweldig. En zo een paar blauwe elementen. In uw boeket wat ik ook een keimooi boeket vondt!
Bij het bedankje!
Precies echt een leuke dag geweest.
En ook toffe foto's op toffe locaties!
geniet nog van de reis


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...