Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het vragen van de getuigen

  8-6-2005 17:11:23
Dag beste mensen

Dit weekend ga ik het nieuws vertellen aan mijn beste vriendin, die ik ook als getuige wil vragen. Hoe kan ik dat een beetje origineel aanpakken? Ze weet nog niet dat we gaan trouwen, maar ze weet al wel dat ze mijn getuige zal zijn (dat heb ik al altijd beloofd vermits ze mijn beste vriendin is, ik heb geen broers of zussen en ze heeft mij voorgesteld aan mijn vriend). Toch wil ik het ook officieel vragen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 518


nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik9-6-2005 0:00:40

Hoi hoi

Wat leuk...
Mijn vriend heeft mij gevraagd op eerste kerst dag s'avond, dus tweede kerstdag had hij een flesje champagne voor mijn vader en een bosje bloemen voor mijn moeder mee genomen, om hen het te gaan vertellen, daarna tijdens het diner heb ik mijn twee broers gevraagd of zij getuigen wilde zijn!!!

Heel veel plezier...
groetjes nathalie



Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik10-6-2005 14:38:40

Voor mijn getuige hebben we een leuk kaartje geschreven met pralines (niet origineel maar toch wel leuk) en voor mijn vriends getuige hetzelfde kaartje en een bloemeke... Op het kaartje hadden we dan gezet : wil jij onze getuige zijn... Simpel maar heeft zijn effect toch gehad vong ik!!
Groetjes
BABS



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik11-6-2005 14:39:59

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in Rome en mijn vriendin wist dat we op reis zouden gaan.

Ik heb haar een sms'sje gestuurd met als boodschap "heb zonet JA gezegd en zoek nu een getuige".
Nog geen 2 seconden later ging mijn gsm met mijn ongelovige vriendin aan de lijn, die me voorzichtig vroeg of dit betekende dat ik haar als getuige wou. Ze was in alle staten, de schat.



joke
16-9-2006
 Meld misbruik20-2-2006 12:56:30

Wij hebben dit gevraagd tijdens het uitdelen van de kerstcadeaus. Voor mijn broer hadden we 6 flesjes duvel gekocht met daarop telkens 1 woord van volgende vraag: wil jij mijn getuige zijn ? We hadden elk flesje apart ingepakt en ervoor gezorgd dat hij het flesje met 'getuige' op laatst zou openen. Hij was er heel blij mee...
Bij de zus van mijn vriend hebben we hetzelfde gedaan, maar dan met 6 kaarsjes.

Groetjes
Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...