Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk 'spectakel' restaurant gezocht

  19-9-2008 5:44:29
Hallo,

Volgend jaar maart trouwen we op donderdag 26/3 voor de wet, 2 dagen later doen we het over maar dan voor de kerk.
Aangezien we zaterdag ons avondfeest geven willen we het op donderdag intiemer (10-tal pers.) maar minstens even leuk houden.

Vandaar...kennen jullie een mooie locatie waar we lekker kunnen eten, waar ook jonge kinderen zich amuseren, waar nog meer gebeurt naast 'zitten-babbelen-eten' bv. wat extra spectakel door life-cooking of optreden. Bovendien zou het nog meegenomen zijn als deze locatie redelijke prijzen hanteert en zich in de buurt van Mechelen, Boom of Bornem bevindt.

Ik weet het...veel eisen...maar toch hopen we zo'n locatie te vinden met jullie hulp. Alvast bedankt!!

groetjes Wendy

Wendy
26-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1181


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik19-9-2008 9:17:25

Hey,
In centrum Antwerpen aan het Steen heb je 2 Japanse showcooking restaurants: Samurai en Yokohama. Wij zijn naar de Samurai geweest voor mijn vrijgezellen en dat was erg leuk. Het eten is er trouwens erg lekker.

Veel succes,
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik21-9-2008 13:34:06

hallo,
inderdaad wat amber hier vernoemt leuk krijg je allemaal een kimono aan en lekker eten.
verder heb je waar normaal de sinksefoor staat in antwerpen nog wok en tafeldier
daar neem je zelf je ingredienten en ze maken het waar je bij staat ook show en lekker.
verder heb je in borsbeek-womelgem nog maskara ook een belevingsrestaurant maar ik weet niet of die onder de week show hebben.
in antwerpen zijn er wel meer maar of deze ook omder de week dit doen weet ik niet want er zijn er ook met variete en zo maar ik denk dat het maar pas van vrijdag is.
ik zou eens kijken op google.
sylvia



sarah

 Meld misbruik26-7-2010 18:11:40

In Leuven is in de Muntstraat ook een Japans restaurant waar ze spectaculair koken vlak voor je neus...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...