Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18/10/2008

  18-9-2008 17:15:42
Wie trouwt er nog op 18/10/2008?
Hoe ver staan jullie?
nog een maand te gaan!
stresssssssssssssssss

An-Benedikte
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 864


Els

 Meld misbruik18-9-2008 20:27:45

Hey meid!

Wij trouwen een weekje later als jullie en ook hier is het regelmatig stressen...

Hoever staan jullie?

Je mag me gerust mailen om een beetje te kletsen! :-)

elsvdb21@hotmail.com

groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



sandra
18-10-2008
 Meld misbruik18-9-2008 21:57:10

hey,

wij trouwen ook 18 oktober, nog helemaal geen stress maar heb eigenlijk geen idee of ik wel op schema zit,
moet nog doen:
misboekje ter controle bij deken en dan nog laten drukken,
cadeau's ouders en getuigen, en bruidskindjes
bespreking dj, fotograaf, cameraman, ceremoniemeester
passen en afhalen ringen
zaalbespreking, tafelschikking, tafelmuziek,
bespreking bloemen,
cadeau kindjes aan kerk
bezig met dansles
en kben waarschijnlijk nog hoop vergeten maar ... nu direkt geen idee van

groetjes nog veel voorbereidingsgenot, tbegint idd te korten nog een maandje, kga toch blij zijn als die dag er is zoveel voorbereiding en uiteindelijk vliegt het voorbij.

groetjes
sandraxxx



annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik19-9-2008 9:11:57

Hoi,
Ook wij trouwen op 18/10 al is het maar enkel voor de wet.
Gisteren nog in het restaurant langsgegaan om het menu te bespreken en wat details...
Voor de rest moet ik nog op zoek naar een oltimer miniatuurauto om de ring in te stoppen (mijn zoontje draagt die), nog kleertjes voor mijn zoontje,
nog een hemd voor mijn aanstaande die blijkbaar echt niet gejaagd is!!!
Het bloemenmandje van mijn dochtertje nog kleuren en dan heb ik het zowat gehad...
Denk ik!!!
Maar heb nu al zenuwen, ai, ai!!!



annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik19-9-2008 9:14:31

Maar heb deze week op 1 dag toch veel gedaan!!!
cadeautjes kinderen aan het gemeentehuis
cadeautjes genodigden
bespreking fotograaf
bestellen balonnen voor aan het huis
Dus eigenlijk kan je op 1 dagje veel realiseren, als je alles opschrijft (wat ik deed) en je weet al wat je wil dan gaat het snel...



natacha
18-10-2008
 Meld misbruik19-9-2008 12:58:06

wij trouwen dan ook en ja het stressbeest begint ook veel te werken .moeten nog de ringen hebben misboekje volledig nazien fotograaf dj en stadhuis nog tot in de puntjes regelen en je das is het denk ik ongeveer. hebben jullie al veel reacties gekregen van genodigden wij amper enkele mensen .



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...