Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  7-6-2005 21:08:01
Paniek, wij huwen binnen 11 dagen en ik weet nog steeds niet hoe of wat ik in dat gastenboek moet vermelden.
Ik dacht misschien aan een gedichtje of tekstje.
Hebben jullie leuke ideetjes ivm de inleiding van jullie gastenboek? En wat wordt er allemaal in vermeld?

bedankt!
Nancy

DOCKX
18-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 982


Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik7-6-2005 23:30:39

Hallo,

Ik heb een sprookje gemaakt over hoe we elkaar hebben leren kennen.
Er was eens...
een meisje blablabla
en je bent vertrokken.
Heb dit op kalkpapier afgedrukt in een sprookjesachtig lettertype met een grote 'e' van Er (was eens).
Wat we ook nog gaan doen is elk een bladzijde reserveren. Dus ééntje voor mij en eentje voor mijn vriend. De dag of korte periode voor de trouw (zoals in jullie situatie dus) gaan we voor elkaar een tekstje schrijven die we nog niet mogen lezen. Dan leggen we het gastenboek uit, zonder het gelezen te hebben en pas op huwelijksreis zullen we het boekje doornemen.

Succes en een mooie huwelijksdag toegewenst met eens wat mooier weer hé!!!

groetjes
Valerie



Katrien

 Meld misbruik8-6-2005 14:37:11

Hoi nancy,

op 21.05.05 zijn wij getrouwd en we hadden ook een gastenboek.. maar ik wil je niet ontgoochelen maar daarin wordt niet veel geschreven.. (allé van mij toch niet) en nochtans hadden we heel veel volk voor de receptie..
ik had wel een leuk tekstje (die gerijmd werd) vooraan in het boek geplaatst. indien je het wenst laat anders hier je e-mailadres na en ik mail het je door..
Gr. K.



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik8-6-2005 15:09:25

Hoi Katrien,

Kan je mij dat tekstje ook even doorsturen? Ik ben namelijk ook volop bezig met het gastenboek en zit daar ook wat vast!

Hartelijk bedankt!
Ann
aveltens@hotmail.com



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik8-6-2005 15:45:05

Hallo Katrien,

Kun je het mij ook even doorsturen. Ik ben ng steeds aan twijfelen wat ik erin zal zetten en nog ......3 dagen.....!

Groetjes,
Mieke
huyghebaertjeroen@hotmail.com



Evi

 Meld misbruik8-6-2005 18:30:37

Wilt u hier een tekstje voor ons opschrijven,
dan zult u ons altijd in onze gedachten blijven...........

Schrijf met veel plezier een leuke boodschap hier

weet niet of je hier iets mee bent
groetjes evi



DOCKX
18-6-2005
 Meld misbruik8-6-2005 20:24:15

Hey Katrien

Je mag het mij altijd even doorsturen hierbij even mijn e-mail adres
nancydockx@hotmail.com
nancy.dockx@beiersdorf.com

mercikes
Nancy



Katrien

 Meld misbruik9-6-2005 14:54:22

hallo meisjes,

Ik zal jullie moeten ontchoogelen.
Ik dacht dat ik het tekstje nog op mijn pc (bij mijn ouders)had staan maar neen... t'is weg.
Sorry sorry !

Gr. K.



Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik13-6-2005 17:53:51

Hallo,

we hebben gewoon een mooie foto van ons samen op de eerste bladzijde geplakt met daaronder onze namen en datum. Zo eenvoudig mogelijk. Want ik vrees, dat niemand de tijd neemt om een tekstje of gedichtje te lezen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...