Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip gastenboek

  7-6-2005 15:31:06
Hellow,
voor de mensen die geen geschikt gastenboek vinden of er niet in slagen, zoals ik, om er zelf eentje te maken heb ik mss een tip. Ga eens kijken bij Bartok, naast de handgeschepte gastenboeken (die ikzelf ook niet zo mooi vond) vind je er ook hele simpele en toch speciaal. Het boekje is van het merk Pratt. Alvast veel succes gewenst!!

Voor ons is 24 juni de grote dag, de zenuwenen zijn soms al daar!

Groetjes
Mieke & Werner

Werner
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1088


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-6-2005 16:01:06

Dag Werner

Bedankt voor de tip! Leuk dat je dat wil delen met ons.

Alvast veel succes

Vicky



Els
5-8-2005
 Meld misbruik7-6-2005 17:39:19

Waar vind je die? Ben eens gaan kijken op www.bartok.be , maar dat lijkt mij iets anders! En wat is de prijs van een gastenboek ong?

Groetjes,

Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...