Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DVDBabbelbox

  17-9-2008 11:26:21
Hey,

Zijn er hier nog mensen die de DVDbabbelbox besteld hebben rond de periode van 9 augustus 2008? Zo ja, hebben jullie je DVD al ontvangen?
Ik heb al meerdere mailtjes verstuurd en telefoontjes proberen doen, maar geen antwoord en dus nog geen DVD. Tot nu toe was alles altijd goe in orde... maar nu ...

Groetjes

Katrien
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1015


Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik17-9-2008 14:18:59

Hoi Katrien

Wij hadden ook een DVDbabbelbox op onze trouw, namelijk 4 juli.
Het heeft enkele weken geduurd voor deze in onze brievenbus zat hoor!! (half augustus denk ik ergens)
Eén van deze dagen zal hij wel toekomen. Ik was toen ook ongerust, maar hij komt wel terecht!

Groetjes en veel kijkplezier !!
Annelies



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik17-9-2008 16:51:42

Hey Katrien,

Wij hebben ook de DVDbabbelbox besteld voor ons trouwfeest. Wij hebben bestelling gedaan, dan mail gekregen voor de betaling. Wij hebben betaling gedaan, maar nooit een bevestigingsmail meer gekregen. Was dit ook zo bij jullie. Denk dat ik al mensen horen zeggen heb dat dit normaal is, maar zo weet je natuurlijk niet zeker of het nu in orde is of niet en dat geeft me toch wel beetje een nerveus gevoel.

Vrienden van ons hebben eind mei met babbelbox gewerkt (weet wel niet of het deze was of niet) en eind juli hebben ze hun dvd gekregen. Dus ik denk gewoon nog eventjes geduld hebben



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik18-9-2008 8:01:29

Hey,

Neen, na de betaling hebben wij niets ontvangen. De week voor de trouw krijg je een mail met de datum van levering bij de feestzaal.
Ik zal dus inderdaad nog wat geduld moeten hebben.

Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...