Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal cofar rumbeke

  15-9-2008 13:17:46
Hallo, heeft er iemand ervaring met de cofar in rumbeke, wij zouden graag ons huwelijksfeest daar organiseren?

Sanne
10-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1205


miranda
27-9-2008
 Meld misbruik15-9-2008 19:52:40

wij wonen er vlak bij en mijn neef heeft daar zijn huwelijksfeest gehouden.
het was voor ons tot in de puntjes verzorgd.
grtjs mirke



Marijke
6-6-2009
 Meld misbruik15-9-2008 22:48:36

Wij zijn er al naar een feest geweest en het eten was koud. We zijn toch eens langsgeweest toen wij op zoek waren naar een feestzaal voor onze trouw, en het aangekaart: "het was niet mogelijk dat zoiets voor valt" zei ze (de dochter). Vorig jaar naar de visscherie geweest voor een trouwfeest en we kregen bij aankomst een drankje en een hapje, maar er werd niet meer bijgevuld. Er was ook niemand te bekennen die rondging met een fles! Wij hebben Saint germain geboekt. Het is helemaal niet zo duur als iedereen beweerd en héél lekker



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik16-9-2008 7:31:57

Hola!

Nu verschiet ik hier nogal hoor... Wij hebben er op 5 juli ons trouwfeest gegeven dit jaar en het was verzorgder dan ik ooit heb meegemaakt!

We hebben al veel trouwfeesten gehad; oa in beerst, leke, park rodenbach (roeselare), saint-germain (diksmuide), vossenberg (hooglede), kortemark...

De dochter doet nog altijd alles samen met de ouders. En uiteindelijk is het niet de dochter die je avond verzorgt, maar de maître.

Wij hadden wel een héél uitgebreide menu (ong. 90 euro/pp), maar volgens mijn principe krijg je nog steeds wat je vraagt. Wij konden ook kiezen om voor de receptie enkel één glas en twee/drie hapjes te nemen... Maar wij kozen voor een all-in receptie waarbij constant rondgegaan werd met drank, hapjes...

Veel hangt af van de prijs die je bereid bent te betalen, wat volgens mij niet meer dan normaal is. Je hebt dat in iedere feestzaal... Mocht je maar de keuze hebben uit één of twee menu's, dan zou het ook niet haalbaar zijn... Ik vind het juist een grote sterkte dat je jouw feest zélf in handen hebt: wil je veel/weinig, heb je een groot/klein budget; je hebt de keuze!

Saint-Germain is weer een stuk verder natuurlijk. Daar hadden wij (niet het onze ditmaal ;-)) ook een goed trouwfeest, maar omdat wij die zaal héél goed kennen, waren wij dat eten al wat "beu" omdat je uiteindelijk toch steeds in dezelfde patronen vervalt. Iedere kok heeft zijn/haar specialiteiten... Mochten wij vier of vijfmaal naar een andere zaal trekken, zouden wij het ook beu zijn...

En nog een reactie voor funfoto:
Dochter werkt al jaren mee in Cofar en heeft ons verwelkomd, de rondleiding gegeven, uitleg... alles werd tot in de puntjes uitgelegd, zonder verborgen kosten of "weggelaten" puntjes. Ik vind het nogal grof dat je zo durft twijfelen aan de capaciteiten van deze jongedame! Een opleiding betekent dat je op papier iets kunt, de theorie in praktijk omzetten blijkt vaak heel wat moeilijker te zijn! Geef mij dan maar iemand die het KAN...

Dus bij deze Sanne, hopelijk weet je wat meer! En zoals bij veel dingen: ga eens kijken, luister naar jouw gevoel. Waar je je bij de ene zaal goed voelt, zal je bij een andere zaal géén goed gevoel hebben...



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik16-9-2008 8:30:02

Dag Sanne,

Ik zou me geen zorgen maken!! Wij trouwen nl in de Visscherie en ik heb nog niet anders dan lof gehoord van de Cofar en onze zaal..

De dochter doet idd de zaak verder, onder het goedkeurende oog van haar moeder (die echt 'n TOP madam is qua feesten doen!!) Mevrouw vertelde dat de dochter de smaak volledig te pakken heeft en ze aan het kijken zijn om hun zalen nog te moderniseren. Dus dat bewijst wel dat ze nog niet denken aan stoppen ofzo..

Weetje, ga gewoon eens kijken, en dan weet je direct of het DE zaal is..

Zoals hieronder geschreven, de Cofar heeft enorm veel verschillende forumules om aan ieder budget te voldoen!

Liefs
Sofie
12/09/2009



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik16-9-2008 9:58:23

Wij trouwen ook in de Visscherie en hadden vorige week nog een afspraak om een aantal vragen te stellen. Bij elke afspraak zijn we super-goed ontvangen, voelen we op ons gemak en wordt alles duidelijk uitelegd (idd zonder verborgen kosten en verassingen). Die dochter doet dat heel er goed en ik ben er ook van overtuigd dat iemands opleiding daar helemaal niets mee te maken heeft!

Doen dus!



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik16-9-2008 11:28:08

@ Funfoto: En wat helpt jouw antwoord Sanne iets verder?

Mijn ondervindingen zijn erg positief maar ieder zijn eigen smaak hé..
Ga eens kijken, vraag er op los en dan kan je beslissen hé..

Liefs
Sofie
12/09/2009



funfoto

 Meld misbruik16-9-2008 12:00:38




Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik16-9-2008 12:50:40

@ Funfoto, je denkt dan wel veel te kennen over feesten enz maar van vestigingsreglementering ken je de botten hé..
Als je 3 jaar in hoofdberoep de job uitoefent, is er geen probleem met de wetgeving. Doe je die job in bijberoep duurt het 5 jaar voor je reglementair bezig bent..
Sorry Sanne dat ik een reactie geef op jouw topic, waar jij natuurlijk niets mee bent, kwilde het gewoon even ophelderen..

Liefs
Sofie
12/09/2009



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik16-9-2008 17:13:50

Heb al enkele feesten (trouwfeesten, recepties, galabals) meegemaakt in de cofar. De zaal is prachtige, de mensen zijn vriendelijk en het eten is lekker, maar...
Ik zeg het niet graag en 't is hier al in andere topics tegengesproken, maar van de 3 feesten met eten was ons eten 3 keer lauw. 't was altijd heel lekker van smaak, maar nooit echt warm. Ik heb mijn eten wel graag warm. Mss dat ze alles tegelijk klaar maken en dat tegen de tijd dat de laatste tafels hun eten krijgen, het bord al wat afgekoeld is. Ik weet het niet, maar helaas heb ik wel iedere keer zo meegemaakt.
Anders niets op te merken. Hun dessertbuffet is ook iedere keer om letterlijk de vingers af te likken, warm of koud.




Sanne
10-6-2016
 Meld misbruik16-9-2008 17:31:53

Bedankt voor jullie reacties!
We gaan deze week nog de zaal bevestigen, omdat we ook heel tevreden waren na ons bezoekje aan de zaal!
I.v.m het eten, we zullen het zeker eens aankaarten maar ik twijfel er niet aan dat alles tot in de puntjes inorde zal zijn!

Groetjes Sanne



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik17-9-2008 12:56:17

Dag Sanne!

Spijtig dat mensen zoals FunFoto denken dat mensen die wél trouwfeesten meemaakten in een bepaalde zaal geen idee hebben hoe het eraan toegaat...

Er bestaan trouwens WEL gidsen met allerlei zalen die besproken worden!

Ik vraag me af wat "funfoto" hiermee eigenlijk in zijn of haar zakken steekt, veel fun alleszins niet...

Eigenaardig dat het eten niet warm had, als je dit indd enkele keren meegemaakt hebt, kan je dit eens navragen... De keren dat ik er was hebben wij hier niets van ondervonden.

@ Funfoto: ik weet dat ik de dag van mijn leven gehad heb en dat onze 200 gasten héél tevreden waren over onze dag/avond/feest. Ik mag dan wel blind zijn in jouw ogen, ik weet goed genoeg waarmee ik bezig was. Blijkbaar vind jij uzelf zo verstandig, maar volgens mij kent ge de botten van trouwfeesten! Misschien ben je intussen zelf een hypocriete, gescheiden mens die denkt dat hij het warm water uitgevonden heeft. Waarschijnlijk is het voor iedereen interessanter om ervaringen te horen die wél relevant zijn voor de mensen in kwestie.

Wat betreft een ***sterrenmenu, het onze was er meer dan ***sterren waard, onze hapjes waren geen uit "de jaren 60", en waren zeer verzorgd. En dan nog, als wij het geld er willen aan uitgeven, wie ben jij dan om je daarmee te moeien? Ik denk dat wij nog steeds zélf beslissen over ons eigen trouwfeest! En geloof mij maar dat je in de karmeliet voor 90€/pp geen vijfgangenmenu met receptie én dansfeest zult hebben. Dit bewijst volgens mij jouw eigen onkunde en dommigheid op gebied van feestzalen.

@ Sanne: wees maar zeker dat je jou niet zal beklagen dat je voor deze zaal kiest! Er zijn meer dan goede ervaringen over te vinden. In iedere zaal kan iets foutgaan of zijn er minpuntjes. Ik en mijn man hebben er een fantastisch feest gehad en zouden er meteen opnieuw voor kiezen.

Groetjes
Kim
5-7-8



marie-paul

 Meld misbruik5-10-2008 20:41:50

Hallo, ik vind het een zeer goede feestzaal .
dus wie klaagt heeft ongelijk.
Het eten is er heerlijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info