Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag: 13 sept!!

  15-9-2008 9:04:31
Dag allemaal,
Al 2 dagen getrouwd en ik wil jullie dolgraag vertellen hoe onze dag is geweest.
Vrijdag heb ik nog een halve zenuwinzinking van de stress gekregen toen ik bij mijn mama aankwam, maar mijn 2 beste vriendinnen hebben mij gewoon meegenomen om nog eens lekker te gaan eten. We hebben ons rot gelachen en zo is de stress gewoon weggegaan, merci meisjes :)
Dan ben ik goed op tijd gaan slapen en wonder boven wonder snel in slaap gevallen. Ben wel een paar keer wakker geworden, maar dat was niet zo erg. Om 7 uur was ik klaarwakker en ben dan toch al maar opgestaan. Gewoon lekker rustig met mijn mama en papa zitten keuvelen, rustig een douchke gepakt, met mijn mannetje gebeld...echt rustig, geen moment zenuwen (vreemd voor mijn doen).
Om 10uur is mijn zus gekomen, zij is ook kapster en heeft mijn haren prachtig opgestoken. Daarna heeft ze mijn mama haar haren gedaan, We zagen er alle2 super uit, merci zussie.
Daarna een lekker glaasje champagne en geprobeerd om een boke binnen te steken, maar dat ging met heel veel moeite. Mooi laten schmincken, twas zoals ik het wou, naturel en toch opvallend.
Terug thuis hebben mijn beste vriendin (die was ook bij mij en mijn mama blijven slapen en ze is ook mijn fotograaf) mij aangekleed. Toen ik mij zo zag staan moest ik toch even van mijzelf denken dat ik er mooi uitzag :)
Plots ging de tijd razendsnel (heel de dag eigenlijk), ik kreeg een belletje dat mijn ventje er bijna was en toen ben ik beginnen beven gelijk een blad, ongelofelijk veel zenuwen. Maar ik heb de deur opengedaan en de blik in zijn ogen zei genoeg: Bollie, je bent prachtig! Meer moest ik niet horen. Hij zag er trouwens ook als een prins uit! Met de familie nog een glaasje gedronken en in onze Bentley gestapt en richting kerk vertrokken (wet hebben we vorige week gedaan).
Toen we aankwamen aan de kerk kreeg ik ook weer kriebeltjes :)
De kerk zat goed vol! Mooi versierd en mijn papa heeft mij weggegeven. Het was heel emotioneel toen ik met mijn papa over het gangpad wandelde en iedereen ons zo aankeek :)
Onze viering (hadden een viering, geen eucharistie) was prachtig. Een goede vriending heeft gezongen en amaai, iedereen had kippenvel. Iedereen vond onze teksten prachtig en het was super persoonlijk. Toen we onze geloften uitspraken kregen we het beiden moeilijk,maar ze zijn er nog uitgekomen en iedereen moest een traantje wegpinken.
Op het einde hebben we onze ouders ook bedankt en toen kreeg mijne man het heel moeilijk. Zijn mama is heel vroeg gestorven en dat was een heel moeilijk moment, ik denk dat niemand het droog heeft gehouden, hij ook niet, maar dat mag ook wel he...
Iedereen stond buiten te wachten en met belletjes te blazen en wonder boven wonder kwam de zon erdoor!!!! Geen drupje regn op mijn kleed gehad, super gewoon !!!!
Iedereen mij komen kussen, wat foto's en toen naar de zaal. Kasteel van Nieuwland, de postillon, prachtig gewoon, een aanrader. Hadden gekozen voor een walking dinner, maar combi tussen zittafels en praattafels met krukjes en geen vaste tafels. Een aanrader!!! Het was geen enkel probleem en iedereen had zo een plaatsje gevonden. Toen we de zaal binnenkwamen op Housewife van Daan, kippenvel....Speecke en toen beginnen eten, we hadden buffet. Eerst scandinavisch visbuffet en vlees, daarna warm. Iedereen was onder de indruk en vond het super lekker. Heerlijke wijn ook.
Onze vrienden hadden een video opgenomen waarin ze ons naspeelden, zalig gewoon, allemaal stoten die we ooit hadden uitgehaald! Iedereen vond het geweldig grappig!
Daarna le moment suprème: de openingsdans, chasing cars van snow patrol! We hadden een live band; daylight comes, het was dadelijk erop! Iedereen heeft zich gesmeten, het was de max!!! Daarna dessertenbuffet (een kleine hemel voor iedereen) en de dj die het heeft overgenomen, ik heb constant gedanst en mijzelf zo goed gevoeld, het was ongelofelijk zalig!!!
Tegen vijf uur, hebben we afgesloten en rustig in ons bedje gekropen, nog wat nagepraat en uitgeput in slaap gevallen.
Om 11uur hadden we brunch in het kasteel (waren nog met 30 mensen die zijn blijven slapen) en de brunch was een super afsluiter van een geweldig feest!!
Moe thuis aangekomen en de "vrienden" zijn een beetje enthousiast geweest met ons appartement te verbouwen, zucht. Ze zijn wel komen helpen opruimen, gelukkig,want ik zag het even niet meer zitten... Maar ik kan alleeen maar tegen jullie allemaal zeggen; geniet ervan, voor de volle 100000%, want het is waar wat ze zeggen, de dag vliegt voorbij.
Woensdag vertrekken we op reis, dus nu nog even rustig alle kaartjes lezen, valiesje maken en gewoon genieten van elkaar en nagenieten van onze dag!

Bedankt allemaal voor jullie goede raad en voor het kalmeren van mijn stress over het weer, want zaterdag, de dag die zo slecht zou zijn, was nog ca va weer, zonder regen en dat is het belangrijkste!
foto's volgen nog en als jullie vragen hebben, let me know!!!
dikke x
Bren
al 2 dagen mvr Stinkens (hihi)

brendy
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1381


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik15-9-2008 10:11:04

Hey Brendy,

Een hele dikke proficiat! Zo te lezen was jullie dag fantastisch verlopen! Geniet nog van elkaar en van de huwelijksreis!

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 37 dagen getrouwd



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik15-9-2008 12:17:04

Hey Brendy!
na je noodkreet :-) heb ik nog aan je gedacht.
Fijn dat je dag zo super was en het weer toch is meegevallen!
Jouw ervaringen trekken heel hard op die van mij heel leuk te horen!!
Enige verschil is dat ik ni uit de zenuwen raakte de avond ervoor en niet in slaap raakte!
ik wacht in spanning op je fotootjes!
xx



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik15-9-2008 20:10:09

Super dat jullie dag zo goed is meegevallen!!
Wij trouwen volgend jaar (12-09-09), ik heb nog wel effe tijd dus...
Maar ik had toch al een vraagje hoor; mijn mama is ook vroeg gestorven-ik was 18, bijna 7 jaar geleden-, en ik vroeg me af waar jullie een danktekstje gevonden hebben, of hoe jullie dat hebben aangepakt, want ik wil absoluut ook mama er mee in betrekken, maar het moet ook mooi zijn, en niet superverdrietig.
alvast bedankt he...
Sara



brendy
13-9-2008
 Meld misbruik16-9-2008 8:20:32

Hoi Sara,
Icm die tekst, we hebben zelf op het einde van de mis een tekst geschreven om onze ouders te bedanken.
bij mijn man was het meer van: pa, bedankt dat je ondanks het verlies van mama mij zo goed hebt grootgebracht, je hebt me altijd met raad en daad bijgestaan....enz
we hadden ook in de voorbeden iets in de aard van: achter de lach van dit feestvieren schuilt ook een traan en laten we speciaal denken aan..... dat zij op hun manier dit gebeuren mogen meemaken en zij blijven altijd in ons hart.
hopelijk ben je hier iets mee.
als je mij je e-mail stuurt, kan ik je onze volledige mis sturen.
groetjes
bren



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik16-9-2008 10:20:26

Dag Brendy,
Kan het dat ik je foto vandaag in de goednieuwskrant heb zien staan? Het was alleszins Mevr. Stinckens en het was een creatie van Linea Raffealli (grijze rok). Als jij het was, heel mooi alleszins!! Ik had ook een grijze rok maar met bustier.
Groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl



brendy
13-9-2008
 Meld misbruik16-9-2008 11:04:57

Hoi Kim,
Idd dat waren wij :))
Leuk dat je het mooi vond..
xxx
bren
www.frank-bren.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info