Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk vrijgezellenfeest

  6-6-2005 15:29:33
Volgend jaar 31maart trouwt mijn zus.En ik zou graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Iets anders dan op alle andere vrijgezellen. Mijn zus houd er niet zo van dat ze allerlei opdrachten moet uitvoeren en dingen verkopen en vragen aan andere mannen dat ze vb. hun bennen mag scheren.
En weet er iemand een plaats waar je als start leuk kan gaan eten .

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2466


els

 Meld misbruik6-6-2005 16:12:53

Wij zijn voor een vrijgezellenavond gaan eten in een jamaicaans restaurant (No Problem) in Antwerpen. Is op de Ernest Van Dijckkaai nr 26/27.
De Scala is ook leuk in Gent, je kan er niet reserveren dus je moet er op tijd zijn. Daar halen ze allerlei grappen en grollen uit met de mensen.


Groetjes



nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik6-6-2005 21:07:51

Hoi davine,

wat ik een heel leuk ideetje vond is zoals in amerika een bridal-shower beginnen met een afternoons tea-party, bij een van jullie thuis, lekkere zoete en hartige dingen,en allemaal kleine gekke kadootjes voor de toekomstige bruid! daarna misschien een workshop met zijn allen(sieraden maken, boetseren, tekenen ofzo) en afsluiten met een etentje!

veel plezier



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik7-6-2005 7:22:19

Ik heb zaterdag 21/5 mijn vrijgezellen gehad ... het was echt een juweeltje!
Op het onverwachts zijn mijn 13 vriendinnen mij thuis komen halen ... ik wist niet wat ik zag (stond nog in pyjama) ... allemaal hetzelfde witte tanktopje aan met een foto van mij op waarbij stond "I WANT YOU you can seduce her tonight at the mansion & Jimmy Woo. This is your last chance to seduce her because this beauty is getting married". Ik wist niet wat ik zag ... echt subliem!
We zijn dan met een bus vertrokken naar AMSTERDAM waar we zijn gaan picknikken onder de prachtige zon, in het Vondelpark! Zaaaalig! Nadien met een feestbootje (drank en muziek op) afgehuurd voor de meiden op de grachten van Amsterdam. En alle voorbijgangers maar kijken ... (oh ja ik moest een lint aandoen van Miss vrijgezel en een kroontje op!!) Dan met zijn allen naar de Coiffeur waar we allemaal een glas wijn kregen... nie normaal gewoon! We hebben ons dan omgekleed (ik moest volledig in het wit gekleed zijn...WHITE SENSATION OUTFIT). We zijn dan vertrokken naar het restaurant "LOCAL" waar we samen lekker hebben gegeten en goed gedronken. Ik moest een act voorbereiden en die heb ik dan in het restaurant gedaan. Had een multiple choice vragenlijst over MIJ samengesteld en ze dienden die in te vullen! De 2 personen die het slechtst scoorden moesten er nog 3 p. uitkiezen en zij mochten voor MIJ zeer sensueel dansen op het nummer "You can leave your head on" ... voor te gieren! Nadien zijn we dan serieus op stap gegaan naar "The Mansion" en nadien naar "Jimmy Woo" waar we tot in de vroege uurtjes hebben gedanst op funky music ... was zaaaalig!
Om 5 uur is de bus terug vertrokken richting Antwerpen ... na een 2 uurtjes slaap heb ik dan nog een act moeten uitvoeren, een liedje zingen... ging iets minder vlotjes want was wel nog serieus in de wind amai!
HET WAS EEN DAG OM NOOIT IN MIJN LEVEN NOG TE VERGETEN ... En dat dankzij mijn vriendinnen...

"weemoed alom maar toch ontzettend gelukkig"

Joyce


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...