Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels Ian Stuart Sancerre

  13-9-2008 13:24:55
Hallo Iedereen,

Ik trouw in het voorjaar van 2009 en ben reeds enkele malen gaan kijken voor een trouwjurk.
Ik ben altijd weg geweest van Sancerre - Ian Stuart. Alleen de prijs was een twistpunt.
Na veel wikken en wegen mag ik hem toch hebben.
Volgende week ga ik voor de maten te laten nemen.
Nu zie ik hier en daar al nieuwe collectie verschijnen en vraag me af of ik geen spijt ga hebben om het al te bestellen.
In de winkel zeiden ze ook dat de Sancerre er al een paar jaar in zit en ze konden niet garanderen dat hij er in collectie 2009 weer ging in zitten.
Vinden jullie dat ik nog moet wachten?

Groetjes

sophie
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 996


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-9-2008 9:08:00

ik had de ian stuart curacoa. tegen mij zeiden ze ook dat hij eruit zou gaan en dat was ook zo.

ik ben echt blij dat ik hem toch gekocht had, want in de volgende collectie zat niks wat het kon evenaren



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik14-9-2008 20:43:50

Hoi

Ik ben getrouwd in de Sancerre en heb er absoluut geen spijt van gehad!
Maar als je denkt iets "mooiers" tegen te komen in de nieuwe collectie... (en misschien goedkoper..)
Je kan misschien bij verschillende winkels eens navragen of de sancerre in de collectie blijft.

Veel succes



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik15-9-2008 16:22:03

Hey Sophie,

Ik zou niet twijfelen. Als dat jouw droomkleed is moet je dat gewoon nemen. Achteraf zal je er misschien spijt van hebben!

Veel succes,
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 37 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...