Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering in de kerk

  13-9-2008 9:00:01
Hey bruidjes,

Met nog 2 weken op de teller ben 'k nu net
aan iets aan 't denken. K zou graag de kerk
wat versieren, maar vroeg me af hoe jullie
dit gedaan hebben.
K heb al eens naar de bloemist geweest, mo die vraagt per stoel 5 euro om te versieren en dat vind 'k wel wat overdreven.
Heeft er iemand ideetjes?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Sylvie
27/09/08

Sylvie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1100


annick
19-9-2008
 Meld misbruik13-9-2008 10:01:11

Hey,
Ik heb het geluk dat mijn stiefma een bloemenwinkel heeft. Maar ik kan je zeggen wat zij gaat hangen aan de stoelen in de kerk, een soort grasje met een grote witte herbera, dit aan elkaar gedaan met een wit lintje en zo aan de stoel vastgemaakt, misschien kan je ergens naar een bloemenmarkt gaan en dat zelf kopen en dan zelf doen, is eigenlijk helemaal niet moeilijk ze, je moet juist zorgen dat je bloemen vers zijn en leg ze in je ijskast tot wanneer je ze gaat gaan hangen, dan bewaren ze heel mooi. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb
xxx



sofie
22-5-2009
 Meld misbruik13-9-2008 12:50:52

misschien heb je iemand in de familie die dit kan? Bij ons zal een tante de kerk versieren op onze trouw. Ze heeft geen bloemenwinkel, maar kan wel zelf mooie stukjes maken en doet dit graag.



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik13-9-2008 14:01:17

Hey,

wij hadden eigenlijk niemand in de familie of van de vrienden aan wie we dit konden vragen. Wij wilden strikjes aan de stoelen en een bloemstukje op het altaar. Wij zijn bij een bloemist geweest en gevraagd of zij dat bloemstukje zelf wilden gaan plaatsen en eventueel de stoelen versieren. Dat was allemaal geen probleem voor hen. Zij hadden voorgesteld om aan de stoelen in de middenbeuk een roos met een groen blad achter aan de stoelen te hangen met een strikje. Dit was 2.5 euro per stoel. Wij vonden dit te duur voor alle stoelen. Toen hebben ze voor gesteld om dit alleen aan de voorste stoelen te hangen: dus onze 2 stoelen vooraan en dan aan de eerste 2 rijen waar de ouders en grootouders zullen zitten en de rest van de stoelen een strikje zonder bloem. Wij hebben dit gekozen. Zo verdienen zij ook nog iets aan de bloemen en hebben wij toch de lintjes ook aan de rest van de stoelen. Je zou anders nog eens langs kunnen gaan bij een andere bloemist of zo.
Groetjes



anissa
18-10-2008
 Meld misbruik13-9-2008 18:41:20

Hey,

Wij hebben gekozen om aan elke stoel van de middenbeuk een witte ballon te hangen. Deze worden daarna aan de mensen buiten gegeven zodat ze de balonnen kunnen laten vliegen. Kot op zo'n 40 euro voor 30 ballonnen (wel via de ceremoniemeester dus moet er niets voor doen) en een altaarstuk.



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik13-9-2008 22:20:01

Hey,

Ik ben vorig jaar getrouwd. Wij hadden ook aan de bloemist gevraagd om de kerk te versieren. Hij had 2 grote bloemstukken gemaakt en verder hadden wij aan de buitenste stoel van de rij een tule strik met gipskruid. Zag heel mooi uit en was niet duur. Verder zou je rozeblaadjes op het gangpad kunnen strooien. Leuk werkje voor de cerimoniemeester.

Groetjes, Angelique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...