Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders

  6-6-2005 13:07:47
Graag hadden wij nog een dankwoordje gericht aan onze ouders met een geschenkje of bos bloemen, daar zijn we nog niet uit, maar nu vroeg ik me af doe je dit in de kerk of kan het ook in de feestzaal? Ik weet dat mijn moeder zowiezo al geemotioneerd zal zijn in de kerk en dat ze zich op dat moment zeker niet meer zal kunnen houden. Hoe doen jullie het?
Groetjes

An
22-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1211


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-6-2005 13:10:05

Bij elke trouw die ik heb gezien, was het steeds in de kerk (dankwoord met bos bloemen). Ik heb het nog nooit in de feestzaal gezien. Maar ik ga dit sowieso niet in de kerk doen, aangezien mijn moeder daar ook absoluut niet tegen kan. Ze zal al traantjes genoeg laten, dus wil ik te emotionele dingen achterwege laten. Wij geven onze ouders nadien een foto-albumpje met een 10-tal foto's van ons.



Els
7-5-2005
 Meld misbruik6-6-2005 13:30:59

Hallo An,
Wij hebben het dankwoord aan de ouders in onze speech toegevoegd (in de feestzaal dus). Wij geven (achteraf) als geschenk een klein foto-album. Bloemen geven we niet, er worden op het feest genoeg bloemen gegeven en de ouders hebben daarvan elk een ruiker gekregen. Wij vertrokken op reis en tegen dat we terugkwamen zouden ze anders al verwelkt zijn.

Els



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 13:44:39

Wij gaan ook in de vorm van een speech in de feestzaal onze ouders bedanken. Mijn moeder zit van nu al te wenen (van geluk) als ze nog maar aan mijn trouw denkt. Soms wel grappig.
We geven achteraf een vergroting van een trouwfoto, gekaderd naar keuze.

Groetjes,

Isabelle
nog 74 dagen.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-6-2005 14:00:04

Hallo

Wij gaan een bedanking doen in de kerk, maar zonder bloemen of geschenk. Nadien krijgt men dan ook een foto'album cadeaux. Ik wil hen zeker bedanken, maar wil er ook niet te lang bij stilstaan vermits mijn vriend zijn beide ouders heeft verloren. Het zou anders te emotioneel worden.

Groetjes

Vicky



An
22-7-2005
 Meld misbruik6-6-2005 16:57:29

Wel Vicky dat is inderdaad ook ons probleem, mijn beide ouders zouden we willen bedanken, zij betalen ook ons huwelijk. Maar de ouders van mijn vriend daar hebben we geen contact meer mee daar ze ook nooit voor hun zoon gezorgd hebben. Hij heeft wel nog zijn meme die we eveneens toch zouden willen bedanken daar hij veel aan haar te danken heeft. Daarom vind ik het zo moeilijk om hierover een beslissing te nemen. Mijn moeder zal veel te geemotioneerd zijn.



An
13-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 17:50:00

Hoi An,
Wij bedanken onze ouders waarschijnlijk de avond voordien. Das iets intiemer. Ik wilde wel in de speech voor het avondfeest nog een dankwoordje aan hen richten. Maar hoe en wat concreet.. daar zijn we nog niet uit.
Groetjes,
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...