Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reeds 17 dagen gehuwd!!

  6-6-2005 9:57:22
Jaja, al 17dagen gehuwd. Niet te geloven. De huwelijksreis zit er ook al op!
Mijn trouwdag was echt perfect! De nacht ervoor was iets minder, slechts 3 uurtjes geslapen... 'S morgens was ik ook heel nerveus, maar eens ik bij de kapper zat viel het van me af. Toen had ik zoiets van:"nu komt alles waar je al zolang van droomt, geniet ervan". En dat heb ik dan ook gedaan!! Nog wel even zenuwachtig toen mijn vriend voor de deur stond en aanbelde, maar daarna....alle zenuwen weg! Ik heb er echt van genoten, van elke minuut en ik was heel relaxed en happy. De bruidegom en ouders waren wel nerveus zalle! De dag is perfect verlopen met goed weer! Wat een geluk voor onze koets!! En we hadden bekijks onderweg zalle!!
Er is echt niets misgegaan, het was een trouwdag zoals ik me hem in mijn mooiste dromen voorstelde! Zelfs de bruidskindjes waren superbraaf hoewel ze maar 4.5jaar en 20 maanden zijn!!
Ongelooflijk supergeweldige dag!
Onze dvd is inmiddels ook klaar en die is ook heel heel mooi!
En nu weer terug naar het gewone leven, vandaag eerste werkdag, tja, life goes on he... maar dan wel als getrouwde vrouw!!!
voelt toch raar aan...

Meiden 1 goede raad:GENIET VAN JE DAG!!!! Omdat ik er zo van genoten heb had ik niet echt het gevoel dat het veel te snel om was. Ik heb elke minuut intens beleefd en alles was perfect. IK heb hele mooie herinneringen!!!

Vele groetjes,

Cindy en Maikel

cindy
20-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1028


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik6-6-2005 11:29:39

Proficiat!!

Tof dat wij door je berichtje ook van jullie fantastische dag hebben mogen meegenieten

Veel geluk samen!
Tinne



nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik6-6-2005 12:20:16

Ten eerste van harte gefeliciteerd... wat een geweldig verhaal heel erg leuk!
Wij wensen jullie veel plezier, groetjes Nathalie



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 13:40:04

Een dikke proficiat met jullie fantastische dag. Ik word al nu nerveus naar onze grote dag.

We wensen jullie veel liefdevolle momenten samen en alles wat jullie samen gelukkig maakt.

Groetjes,

Isabelle



ines
5-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 14:24:02

van harte gefeliciteerd
en nog veel geluk toegewenst
samen Ines&Pascal



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-6-2005 15:53:36

Dag Cindy

Van harte gefeliciteerd. Voelt dat nu anders, getrouwd zijn?

Kom nog eens naar het forum hé, je kan ons nog goed helpen!

Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk!

Groetjes

Vicky



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik6-6-2005 18:31:56

Proficiat!

Geniet nog maar lang na...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...