Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Raffaelli

  11-9-2008 11:51:49
Toen ik mijn kleed van LR gaan kiezen ben, was het net iets te klein. De verkoopster twijfelde of ze 1 of 2 maten groter moest bestellen. Ik vroeg haar om niet te groot te gaan, omdat alles dan veel ruimer en dus ook lomper zou zitten.
Nu ga ik voor mijn 1ste pasbeurt en zie ik dat ze toch 2 maten groter heeft besteld. Aan mijn heupen en zij moet het aan de 2 kanten ingenomen worden.
Nu heb ik de indruk dat de rok inderdaad veel meer stof is en dus ook lomper staat. Ik maak mij daar echt zorgen over, want ik wil er natuurlijk elegant uitzien. Weten jullie of 2 maten verschil veel kan schelen voor de breedte van de rok. Bovenaan is de rok smal, maar naar onderen toe een A-model.
Ik moest trouwens ook 20 Euro extra betalen omdat ik zo groot ben (1.74m is nu toch niet abnormaal). Niet dat dat de grote kost is, maar ik vind dat toch niet normaal.
Ik trouw in oktober, dus een nieuw kleed laten bestellen zal niet meer lukken.

Hennebel

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1069


Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik11-9-2008 12:01:29

hallo ja scheelt toch een aantal centimeters hoor.. En wat raar dat je moest bijbetalen omdat je "groter" bent? Dat snap ik dus niet.
Ikzelf trouw zaterdag en ook een kleed van LR en moest ze iets versmallen en 1.5 cm korter maken en heb ik ook niet voor moeten betalen...
Zou het toch nog eens navragen hoor. Ik ben 29/6 mijn kleed gaan kiezen en ik heb het morgen een week thuis. Succes en sterkte meiske

Groetjes
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php



cindy
26-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 13:45:01

Hey,

Ik denk niet dat jij je zorgen moet maken. Ik had het probleem dat ik kwa borst maatje 40 heb en buik en heupen zijn maatje 36. Nu hebben ze maatje 40 besteld en gaan ze het kleed helemaal aanpassen. De verkoopster vertelde mij dat ze alles aanpassen ook de breedte van de rok. Bel eens naar de winkel en vraag uitleg, zei zullen het wel weten. Ik heb voor al mijn aanpassingen 50 euro moeten betalen.

Groetjes en maak je maar geen zorgen het komt wel in orde



roggen
26-7-2008
 Meld misbruik11-9-2008 14:17:39

Hoi,

Toen ik mijn kleedje van LR ben gaan passen was het ook net iets te kleinn, ik was pas bevallen en heb dat toen ook gezegd. Ze hebben toen toch 2 maten groter besteld. Toen ik voor mijn eerste pas ben gegaan hebben ze het 2 maten moeten innemen. Bij mijn laatste pas zat mijn kleedje als gegoten, je kon er niets van zien dat het was ingenomen.

Ik vindt het wel een beetje raar dat je moet bijbetalen omdat je 1.74 bent, ikzelf ben 1.72m en bij mij hebben ze vanonder nog een serieus stuk moeten afnemen.

Voor alle retouches heb ik niets moeten betalen. Mijn kleedje kwam van bij Linx in Leuven.

Groetjs
Els
47 dagen getrouwd



Hennebel

 Meld misbruik11-9-2008 14:28:49

Ik weet dat ik hen eigenlijk eens zou moeten bellen, maar ik durf dat niet goed. Ben daar echt verschrikkelijk in.

Els, hebben ze van jouw kleed ook de rok ingenomen ? (dus niet de breedte van de rok, maar de hoeveelheid stof)



roggen
26-7-2008
 Meld misbruik11-9-2008 15:36:00

Ze hebben er bij mij ook stof van tussen moeten nemen.

Ik had dan zelfs geen recht rok maar een rok met allemaal plooien en voile(zo gaatjes stof).

Het was echt heel goed gedaan!

Heb je het jouwe ook bij Linx gekocht?



Tineke

 Meld misbruik11-9-2008 16:17:53

ik vind het ook raar dat je moet betalen voor retouches, dat hoort toch bij de service van linea?
Ik heb mijn top volledig naar mijn smaak laten aanpassen en hij was ook veel te groot. De rok was een beetje te groot. Maar voor geen enkele aanpassing hebben ze mij iets aangerekend.
Bij welke winkel ben je geweest? Want als t bij linx was moet je er iets van zeggen want zij rekenen geen retouches aan.
Groetjes, Tineke



Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik11-9-2008 16:28:42

Twee maten innemen is absoluut geen probleem. Ik was mijn jurk gaan bestellen toen ik net terug was van 5 weken rondtrekken in Indonesië. Ik was dus enorm veel kilo's kwijt, maar ik hoopte die snel terug aan te komen (ik woog maar 45 kg meer toen ik terugkwam). Ik bestelde een 36 (kleine maatjes van Linea, jong). Uiteindelijk ben ik geëindigd met een 30!!! Ik bleef maar smaller en smaller worden. De laatste retouche was bij mij gebeurd de dag voor de trouw, omdat het elke keer te groot was (ben 4 keer teruggeweest na de eerste pas). Je zag er niets van! Geen paniek dus.
Veel succes!



Freija
23-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 18:02:06

Ikzelf heb mijn definitieve jurk nog niet (maar wel al een optie), maar ben wel al gaan passen en ik moet ook extra betalen voor de lengte (ben 184cm)
Dus ja, het komt wel meer voor...



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 18:12:25

Ik ben ook gehuwd in een LR jurk. Deze was ook 2 maten te groot besteld en er is veel moeten aangepast worden, maar dat is allemaal super goed in orde gekomen. Ik ben 1m73 en heb niets moeten bijbetalen hoor. Volgens mij is dat een "fantasieke" van die winkel!
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...