Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paard & koets

  10-9-2008 21:29:16
Hey,

Ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij wel helpen; mijn vriend en ik trouwen op 27 juni 2009 en omdat wij echte paardenliefhebbers zijn zouden wij graag naar de kerk gaan met paard en koets. Wij trouwen te Destelbergen (in Oost-vlaanderen bij Gent). Heeft er iemand adresjes die aan te bevelen zijn?

Alvast bedankt!

Groetjes

Ellen

Ellen
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2937


kristel
14-7-2009
 Meld misbruik11-9-2008 11:44:36

hallokes,

Wij trouwen volgend jaar in juli ook met paard en koets. Er zijn wel verschillende plaatsen waar je dit kunt huren maar er zijn wel grote prijsverschillen dus als ik van jullie was zou ik goed rondhoren. Wij zijn van Westerlo dus dat is een stuk van bij jullie. Wij hebben onze koets bij het friezenhof in averbode gehuurd 'het friezenhof' maar ik denk dat dit voor jullie wat ver is. Hier is de kostprijs 250 euro voor vier uur. De grote koest (voor familie) is wel duurder. Ik hoop dat je iets de buurt vind en anders kan je ook daar is horen als het niet te ver is.

groetjes



Peggy
16-8-2008
 Meld misbruik11-9-2008 11:51:36

Dag Ellen

Wij zijn op 16/08/2008 getrouwd, ikzelf ben amazone en wij zijn ook getrouwd met paard en koets. We hadden 1 witte koets, 1 blauwe en een huifkar. Het was fantastisch. De koetsen (en begeleiding): Schuddinck jozef. Als je hun gegevens wil, stuur me een mailtje op peggy.schamphelaere@telenet.be.

Groetjes

Peggy



romina
27-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:00:50

Hoi

wij trouwen niet met paard en koets maar zullen de mensen van de suite wel een huifkartocht laten maken. Ik had reeds contacten met 4-5 organisaties en heb zonder enige twijfel voor 'den teugel'gekozen. Ze verhuren ook paard en koets voor het bruidspaar en dit overal.

site:
http://www.huifkartochtendenteugel.be/

contactpersoon: Vervaert Frank



romina
27-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 21:01:35

en zeker een aanrader que prijs spotgoedkoop.



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik12-9-2008 11:56:05

Hey

Bedankt voor jullie berichtjes!

Groetjes

Ellen



kathy
18-10-2008
 Meld misbruik21-9-2008 12:11:59

als je een koets wil zoals sissi moet je eens kijken koetsenverhuur foubert de mijn is daarvan wij trouwen op 11 oktober 2008 en de koets heet landauer echt mooi hoor


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...