Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox - goede ervaringen?

  10-9-2008 16:33:35
Hey iedereen,

Wij zouden voor ons huwelijk een babbelbox willen bestellen, maar vrienden van ons die net hun video'tje kregen en hun babbelbox via noafilm hadden besteld zijn zeer ontevreden.
Zijn er onder jullie met goede ervaringen? En zoja bij welke firma want ondertussen zijn er ook al zoveel...

alvast bedankt

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2378


Nele
10-10-2009
 Meld misbruik10-9-2008 17:23:04

Hoi,

Ik ben naar een trouwfeest geweest waar ze dat zelf gedaan hadden. Op een klein apart kamertje (dat daar gelukkig wel voorhanden was) stond een camera die drie uur lang kon filmen (tot de tape op was). En dat was het! (Het kamertje was wel ingekleed enzo, maar allemaal zelf gedaan) Bij hen is dat heel goed gelukt...



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-9-2008 19:35:19

hallo,
je kan ook een buurmeisje of collega vragen die normaal niet naar het avondfeest komt maar jullie wel mee bevriend zijn, of deze bv. tijdens de receptie aan de uitgang wil staan en iedereen wil vragen een boodschapje in te spreken, en dan misschien nog eens komt om 23uur voor een uurtje of 2 laat ze dan haar vriendje misschien meebrengen, vraag haar dan bv richting toilet te staan daar moeten vroeg of laat al je gasten langs, ze kunnen daarna misschien nog meedansen en wat drinken, als je hen een kleinigheidje geeft doen ze dat zeker wel graag.
sylvia



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik10-9-2008 20:10:26

Hey Cindy, kan je misschien even zeggen wat er dan mis mee was? Wij willen namelijk ook de babbelbox huren voor ons feest (ook via noafilm). Ik krijg al schrik want het leek me zo'n leuke herinnering achteraf...
Groetjes



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik11-9-2008 8:30:24

Hoi Cindy,

vrienden van ons hadden dit gedaan, en eerst vonden we dit ook een leuk idee, maar achteraf bleek dat bijna iedereen daar eigenlijk bij wijze van spreke "zever" had staan verkondigen (je kent dat wel: van die zatte toestanden met een hoop gebrul).
Blijkbaar was er ook iets misgegaan bij de werking want mensen dachten dat ze eerst op een knopje moest duwen om het filmen te starten, maar dat was de knop waarmee je de babbelbox moest afzetten. Gevolg: van redelijk wat mensen werd de boodschap gewoon niet opgenomen.

Om deze redenen hebben wij besloten om het bij een gewoon gastenboek te houden!

Groetjes!!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Rik

 Meld misbruik12-9-2008 1:11:15

U kunt bij ons een 'bemande babbelbox' (lees camera) gratis krijgen bij een tevens gratis...jawel gratis videoreportage,
meer info@discovideo.be
grt Rik



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik12-9-2008 9:24:24

hey Cindy,

Wij hebben ook lang met dat idee gelopen!
Nadat we de prijzen gezien hadden en niet goed wisten wat te verwachten zijn we van dat huren afgestapt. Ik zag prijzen van €500 en vond het dat niet waard.
Dan hebben lang nagedacht om zelf een camera te plaatsen en de mensen aan te sporen iets te gaan inspreken, dat kost je enkel de bandjes.
Uiteindelijk is onze schoonzuster samen met de camerman tijdens de receptie mensen gaan 'interviewen' en dingen laten zeggen.
We wachten nog op het resultaat, maar ik vond het wel een tof idee.
De cameraman moest toch blijven tot na de receptie, dan kan je er maar zoveel mogelijk uithalen hé :-)

Groetjes!
Liesbeth



evelien
20-6-2009
 Meld misbruik12-9-2008 18:42:32

hey,

wij hebben vrienden die de praatpaal hebben gehuurd. zij waren enorm tevreden! wij hebben hem ondertussen ook al gereserveerd. ik denk dat het 300 euro was met drie dvd's inbegrepen plus het instaleren en terughalen van de praatpaal.
grtjs



Joost

 Meld misbruik17-9-2008 9:05:43

Beste Cindy,

Proficiat met jullie trouwplannen.
Kennen jullie DE PRAATPAAL? Op www.depraatpaal.be kan je meer info vinden. Zo zal je zien dat DE PRAATPAAL met 'vragen' werkt, zodat jullie gasten meteen inspiratie hebben om iets leuks in te spreken. En aangezien er meerdere vragen zijn, komen jullie gasten ook meerdere keren iets inspreken. Ambiance en mooie herinnering gegarandeerd!

Vriendelijke groeten,
Joost



kurt

 Meld misbruik24-9-2008 20:34:27

Heey
vraag ook eens na bij iemand die voor zn hobby filmt.
Ik heb laatst een eigen babbelbox gemaakt door gewoon op een huwelijk waar ik moest filmen een zg greenscreen op te stellen en dan er achter leuke cartoonbeelden te monteren achteraf. Weet zeker dat elke hobbyman dat kan en dan heb je er gelijk voor da geld een volledige reportage bij.
gr



bart

 Meld misbruik28-1-2009 15:27:53

Cindy

kijk eens op de website www.videoknutselbureau ze hebben daar een heel mooie babbelbox die ik al eens gezien heb in het kasteel van Zaffelare

groeten,
Bert



Jo

 Meld misbruik16-10-2009 11:44:01

Kennen jullie het videobook al?

Neem eens een kijkje op www.videobook.be ...

Om zeker te zijn dat dit de kwaliteit is die jullie zoeken krijgen jullie daar op voorhand een demotje van het systeem.

Jo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info