Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t'scheldehof

  10-9-2008 12:18:37
heeft er iemand ervaring met feestzaal
t'scheldenhof in Schoonaarde Dendermonde wij zouden ons huwelijksfeest daar organiseren

marleen
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 894


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik10-9-2008 13:22:09

Marleen, ik hjerinner me precies dat ik daar ook prijs had gevraagd en dat mij werd medegedeeld dat zij geen huwelijksfeesten meer doen...
Ik kan me vergissen maar als ik van jou was zou ik toch even bellen.
Groetjes!



Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik10-9-2008 21:58:17

Wij trouwen op 4/07/09 in 't Scheldehof.
We zijn gaan kijken en de zaal zag er goed uit, voorzien van een kleine tuin en gelegen aan de Schelde. Het beviel ons wel!
Ook de prijs viel heel goed mee.
Ze hebben niks gezegd i.v.m. dat ze geen trouwfeesten meer zouden doen. Ons voorschot is gegeven, de zaal is dus van ons op 4 juli!:)



www.klimaxsmusic.be

 Meld misbruik11-9-2008 2:36:08

Goeiedag.

Ik heb reeds meerdere keren gedraaid in het t'scheldenhof.
Der is helemaal niets op aan te merken en bij mijn weten doen ze wel nog huwelijksfeesten hoor.

Mvg
www.klimaxsmusic.be


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info