Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De vrije valk

  10-9-2008 11:40:22
Hoi,
wij gaan volgend jaar trouwen en zien de vrije valk in
Hoeselt wel zitten om het feest te laten doorgaan. Heeft iemand ervaringen met de zaal en het landenbuffet daar?
Is dit een goede ervaring voor alle gasten, jong en oud???

Alvast mercikes,
Groetjes.

Heidi
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 463


Tamara

 Meld misbruik10-9-2008 13:04:39

Wij hadden daar op 5 juli ons feest en het was in 1 woord onvergetelijk!!!
Er waren 80 gasten en dat vind ik persoonlijk meer dan genoeg voor die zaal, dan kunnen ze tenminste allemaal samen boven zitten.
Hun prijs-kwaliteit verhouding is gewoonweg niet te kloppen en over het eten hebben we niets dan complimenten gehad, ook nu nog.
Natuurlijk hadden de paar oudere mensen wel commentaar op het feit dat ze trappen op en af moesten, maar daar hielpen de andere gasten mee of er werd gewoon buiten in tent gezeten.



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik10-9-2008 17:07:34

Dag Tamara,

bedankt voor je reactie, maar ik heb wel 150 gasten. Nu dat zou wel mogelijk zijn zeggen ze. Ik weet het niet. Ik heb wel redelijk wat jonge mensen en die blijven toch niet te lang zitten. Dus ik hoop dat mijn feest ook onvergetelijk wordt als ik daar ga vieren. En hopen op mooi weer hé.

Groetjes, Heidi


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info