Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie Kallo

  10-9-2008 11:35:10
Hey,
in maart trouwen wij in Kallo en het trouwfeest zal doorgaan in Hof ten damme. ZIjn hier nog koppels die hun trouwfeest geven in Hof ten damme ?

Heeft er iemand een tip als fotolocatie in de buurt van Kallo. Aangezien het hele gebeuren doorgaat in Maart, lijkt een binnenlocatie niet overbodig. Alle hulp is welkom :)

M.A.
7-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1492


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik10-9-2008 12:20:12

Hey,
Ik ben enkele jaren geleden naar een trouwfeest daar geweest. Dat was allemaal dik in orde, behalve dat we heel lang hebben moeten wachten op het diner. Afgezien daarvan was alles perfekt. Bij goed weer kan je de receptie in de tuin houden, echt een aanrader.
Zelf ben ik van Zwijndrecht. Voor een locatie in Kallo weet ik misschien een oplossing: Een kennis van mij is daar vorig jaar foto's gaan nemen voor haar huwelijk. Zij zijn eigenlijk gewoon "in het geboerte" de fotoshoot gaan doen. Dus langs de weggetjes, in/aan de boomgaarden,... Zij hadden als binnenlocatie een hooischuur daar in de buurt. Ze reden er op een dag voorbij en zijn gaan vragen of ze daar ook foto's mochten nemen. Ik moet zeggen dat het mooi resultaat is geworden. Dat huwelijk was wel in augustus.
Misschien is het een oplossing?

Wij zijn voor onze trouw naar het Museum van Schone Kunsten in Antwerpen geweest, en naar de jachthaven op Linkeroever. Maar je zoekt het waarschijnlijk dichter bij Kallo?

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen.
Veel succes ermee!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Kim

 Meld misbruik10-9-2008 16:47:20



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...